Η Nissan εξέδωσε μια επίσημη ανακοίνωση στην οποία παραδέχεται ότι ανακάλυψε πλαστά στοιχεία από δοκιμές εκπομπών, που εκτελούνται σε όλες τις μονάδες παραγωγής της εταιρείας στην Ιαπωνία, εκτός από το εργοστάσιο της στο Kyushu. Η αυτοκινητοβιομηχανία αναφέρει ότι από τον Σεπτέμβριο του 2017 διεξάγει προληπτικούς αναλυτικούς ελέγχους συμμόρφωσης σε διάφορα τμήματα των δραστηριοτήτων της και αποκάλυψε ότι υπήρξαν “μη συμμορφώσεις” στην τελική διαδικασία επιθεώρησης των οχημάτων.

Οι μη σωστές μετρήσεις εκπομπών καυσαερίων επηρεάζει 19 μοντέλα που πωλούνται στην Ιαπωνία, με τα δύο βασικά ευρήματα από τις έρευνες να αφορούν τα παραπλανητικά νούμερα των καυσαερίων και της κατανάλωσης καυσίμου που παρεκκλίνουν από αυτά σε προδιαγεγραμμένο περιβάλλον δοκιμών. Κατ’επέκταση, αυτά δημιουργούν εκθέσεις επιθεώρησης βασισμένες σε αλλοιωμένες τιμές μέτρησης.

Τα αποτελέσματα έχουν ήδη αναφερθεί στο υπουργείο χωροταξίας, υποδομών, μεταφορών και τουρισμού της Ιαπωνίας και η Nissan έχει θέσει στην δικηγορική εταιρεία Nishimura και Asahi την πλήρη και ολοκληρωμένη έρευνα, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη.

Δελτίο Τύπου

YOKOHAMA, Japan (July 9, 2018) — Since the discovery in September 2017 of nonconformities in the final vehicle inspection process (kanken) at its plants in Japan, and in line with operational improvement orders received from the Japanese Ministry of Land, Infrastructure, Transport and Tourism (MLIT), Nissan Motor Co., Ltd. has been proactively carrying out comprehensive compliance checks of various parts of its operations. As part of a check of exhaust emissions and fuel economy measurement tests within the kanken, Nissan discovered the following misconduct carried out for vehicles produced at its domestic vehicle production plants and those of affiliates, excepting Nissan Motor Kyushu.

1) Performance of exhaust emissions and fuel economy tests that deviated from the prescribed testing environment.

2) Creation of inspection reports based on altered measurement values.

Today, Nissan reported the current facts and investigation results to the Japanese Ministry of Land, Infrastructure, Transport and Tourism.

Nissan understands and regrets the concern and inconvenience caused to stakeholders as a result of its kanken issues last year. Proactive initiatives to prevent recurrence of such issues have led to the discovery of this misconduct, for which the company is regretful.

A full and comprehensive investigation of the facts outlined above, including the causes and background of the misconduct, is underway. Nissan has retained the leading Japanese law firm Nishimura and Asahi to carry out an investigation centered on the causes and will implement appropriate countermeasures based on the results.

Following re-verification of reliable log data, Nissan has confirmed that all vehicles produced, excepting GT-R, conform to Japanese safety standards and also that the Nissan vehicle-type approval average measurement values guarantee the catalog specifications for exhaust emissions. Similarly, Nissan has also re-verified log data to confirm that all models subject to sampling tests guarantee the Nissan catalog specifications for fuel economy, meaning there are no errors within the fuel economy figures disclosed by Nissan.

This issue came to light during the course of voluntary checks conducted by Nissan. As a companywide exercise, Nissan will continue to carry out comprehensive checks of frameworks, organizations and processes related to regulatory compliance. Strict adherence to compliance is a top priority for Nissan’s management, and if issues are discovered, appropriate measures will be taken. Nissan is committed to promoting and enforcing compliance and awareness thereof in all operational areas.

  • DimitrisBXL

    @Samurai….

    Περιμένω ψεκασμένο σχόλιο περί συνομωσίας των γερμανικών και μη αυτοκινητοβιομηχανιών

    • Scooby r22b

      Να σου πω την αλήθεια πιο πολύ θέλω να διαβάσω σχόλια απο Radical88 & Στέλιος Ναουμ jajajajaja.

    • Anestis Genk

      Αν και δεν είμαι (ο) Σαμουράϊ, για να δω τι έχω στο τσεπάκι του κιμονό μου…
      Η Ντατσούν λοιπόν παραδέχτηκε πως ανακάλυψε ένα πρόβλημα στον ποιοτικό έλεγχο που η ίδια κάνει και το ερευνά, οι κακοί* πιάστηκαν με την γίδα στην πλάτη.

      *κακοί όχι επειδή έχουν κακά αμάξια αλλά επειδή θέλουν να γίνουν apple χωρίς ούτε καν το αντίστοιχο h/w.

      さようなら

    • DimitrisBXL

      Άρα είναι λιγότερο ένοχοι στην Ντατσουν, αυτό θες να εννοηθεί;

    • Anestis Genk

      Θα δούμε τι θα βγει από την έρευνα, αν υπήρχε δόλος και από ποιους. Μπορεί να χρησιμοποιούσαν τπτ αισθητήρες Bosch και γι’αυτό οι μετρήσεις να ήταν κουκουρούκου.

    • vwgt

      επίσης η ερευνα ξεκίνησε μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου της vw.
      οπότε κάποια (πονηρή) λογική σου λέει ας το δώσουμε μόνοι μας πριν μας πιάσουν οι άλλοι. -όλα αυτά βέβαια στα πλαίσια ενός εμπορικού πολέμου ο οποίος καλά κρατεί

    • Anestis Genk

      Αυτά είναι ενδεχόμενα όμως, όχι γεγονότα (μέχρι αποδείξεως), το γεγονός είναι πως βγήκαν και είπαν μόνοι τους πως μετράμε κάτι λάθος.

    • Radical88

      Ηταν πολυ κοντα να τους ξεσκεπασουν και εκαναν την “ηρωικη” εξοδο απο μονοι τους.
      Α ΠΑ ΤΕ Ω ΝΕΣ

    • τι να πει μωρε……ολη την χολη του την εχει βγαλει στους κακους γερμανους…ασε που τα ποιηματακια του ειναι μονο κατα των γοτθων……
      τωρα θα μεινει σε μια κλασικη δηλωση…..οταν οι αλλοι κλεβουν χρονια ερχοντε οι τιμιοι ιαπωνες και το παραδεχοντε απο μονοι τους !!!! η κατι τετοιο !!!

      υ.γ περιμενε να σε πει χαζο και φασιστα που τολμησες να πεις κατι κακο για τους τιμιους τζαπονες !!!!

    • Smartass

      Να σου και εγώ για μια σκανδαλάρα του Ομίλου.
      Όταν παρουσίασε ο Όμιλος τον W12 εντυπωσιάστηκα οφείλω να ομολογήσω. Όμως πέτυχα στο youtube βίντεο όπου Σλάβοι μηχανικοί επισκευάζουν έναν W12.
      Το σκάνδαλο ποιο είναι; Ότι μόνο αφήγημα του Ομίλου είναι ο W κινητήρας. Ο W είναι η ένωση δυο κινητήρων VR6. Οπότε μιλάμε για έναν V12 και V16 για Veyron-Chiron.
      Nα υπενθυμίσω ότι κινητήρα παράλληλων κυλίνδρων (όπως μου αρέσει να τους αποκαλώ) έφτιαξε πρώτη η Lancia από 1.1lt έως 1.6lt μετά ο Όμιλος τον VR6.

      Υ.Γ Οι κύλινδροι – τα πιστόνια (εκτός των πληγωμένων), τα κουζινέτα, ο στρόφαλος του κινητήρα στο βίντεο είναι σε άριστη κατάσταση.
      https://uploads.disquscdn.com/images/462daf2997f90ca6f4e92f8dfe55a96f9e6e55ca40d813cbf1dcf25245e9787d.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/7940104b03dfdacac7c6486ba7641ce23e4d8f6b5cd89d84981f2a5a43bcd1ba.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/d0a788fe6162cb9d41d9b780302f3da767e9d89418d7a0e8d9394b3e2dd57775.jpg
      https://www.youtube.com/watch?v=XVCwMktRHv0

    • δεν μπορεσα να καταλαβω τον προβληματισμο σου…η bugatti βγαζει 16κυλινδρα απο το 1915……

    • Smartass

      Πράγματι το σχόλιό μου είναι πολύ βαρύ για εσένα.
      Όπως τα συνθετικά υλικά του αμαξώματος της καμένης μπέμπας.
      ;)

    • μα ο προβληματισμος σου και καλα ειναι οτι αν καταλαβα οτι στη veyron πουλησαν 2VR6 για εναν μεγαλυτερο κινητηρα…….
      αληθεια ξερουμε απο ποτε ενωνουν οι αλλες εταιριες 2 κινητηρες V6 η V8 ??? η μηπως το εκανε αυτο πρωτη η ”VW” ??

      oσο για τη μπεμπα….εγω μιλησα για πλαστικα υλικα αρχικα…αλλα την απορια σου την ελυσε καποιος αλλος δεν θυμαμαι οταν μιλησε για αλουμινιο !!

    • DimitrisBXL

      Σιγα μην απαντήσει ρε… θα διάβασε το άρθρο, θα ρούφηξε το φρεντο(σούσι)καπουτσίνο το καλαμάκι κονε ο με το σουγιά σαμουράι, θα σήκωσε το φρύδι και σκέφτηκε είμαι πολύ ανώτερος για να απαντήσω.

    • γιατί οι γερμανικές εταιρίες θέλουν το καλό μας μωρέ άχου το

    • αυτο καταλαβες μωρε ?????

  • Scooby r22b
  • mixalhs7

    Απο τότε που οι αρχές των ΗΠΑ ξεκίνησαν το ”κυνήγι” εναντίων των αλλοδαπών αυτοκινητοβιομηχανιων διαβάζουμε σε τακτά διαστήματα τέτοιου είδους ειδήσεις.
    Στις πολυεθνικές τροφίμων και φαρμάκων όλα καλά?
    Μονο οι μη Αμερικανικες αυτοκινητοβιομηχανιες μηχανεύονται πρακτικές εξαπάτησης των Αμερικανικών ελεγκτικών μηχανισμών?

  • στο bbc το είχε πρώτη μούρη το θέμα. κατά συνέπεια ρενό νισσάν μιτσουμπίσι κάρλος γκοσν από ‘δω που ‘ρθαν και οι άλλοι. δε μαζεύεται με τίποτα. ανεξέλεγκτη κερδοσκοπία και απάτη.

    • Radical88

      Παντα ελεγα οτι οι ιαπωνες ειναι οι απατεωνες που κρυβονται καλυτερα απο ολους , παντα γλυτωνουν τεραστια σκανδαλα αλλα μια μερα θα σκασει μεγαλη βομβα.
      Ελπιζω ο Samurai να το παρει ψυχραιμα και να μην κανει χαρακιρι , μπορει να πεταει απιστευτες κοτσανες εδω μεσα αλλα εχει κι αυτος την χαρη του.
      Ολα τα φορουμ χρειαζονται και μια μασκοτ ….

    • ακομα περιμενω τη απαντηση με δελτιο τυπου απο τον εκπροσωπο των ιαπωνων…….ακομα μαλλον θα προσπαθει να το μπαλωσει αλλα δεν βρισκει τροπο !!!!!

    • Radical88

      Αυτη την στιγμη γραφει , σβηνει , πεταει χαρτια , ξαναγραφει , ξανασβηνει. Θα παρει ολο το βραδυ και περιμενουμε για ηρωικη προσπαθεια μπαλωματος.

      Φημολογειται οτι θα ξεκινησει με το “αχ ρε ατιμουτσικα”

    • πιστευω ΑΜΑ γραψει κατι…γιατι ακομακανει πως δεν το ειδε….θα ξεκινησει….εδω τα κανουν χρονια οι γερμανοι και τη γλυτωνουν….αυτο το πταισμα σας πειραξε ρε φασιστες…νεοναζι…και περικα ακομακοσμητικα επιθετα προς εμας οπως συνηθιζει…..και μετα θα σφιξει τα σχιστα ματακια του και θα γραψει το κλασικο ποιημα του !!!!!

  • Radical88

    Πως γκενεν ατο ?? Τα καλυτερα παιδια απο Ιαπωνια εκαναν λαμογια ??
    Δεν φτανει που τρωμε στην μαπα τους κακασχημους τενεκεδες με ροδες που κατασκευαζουν αλλα τωρα κλεβουν και ρυπους μαζι με καταναλωση.

    Οχι οτι δεν το ξεραμε κιολας αλλα καποιοι αλλοι μας ελεγαν συνομωσιολογους κι οτι οι Μογγολοι ειναι Αγιοι .
    Εκτυπωση θα το κανω να τα τριβω στην μουρη του Σαρακακη (Samurai)

    Ελα βρε μην κρυβεσαι κατι μας ελεγες 3 χρονια τωρα για την VW , παλιοχλιμιτζουρα

  • autofn

    Απατεώνες ολκής.