Η Opel ανακοίνωσε πως το Brand Concept θα παρουσιαστεί προς τα τέλη του 2018. Το πρωτότυπο μας δείχνει τη νέα σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Opel που θα πρωτοδούμε στην επόμενη γενιά του Corsa.

Ένα στοιχείο το οποίο η ομάδα σχεδίασης κλήθηκε να προάγει είναι η απεικόνιση της σύγχρονης Γερμανικής ταυτότητας (‘Germanness’) στα μελλοντικά προϊόντα, τονίζοντας το προφίλ της μάρκας.

Η νέα Γερμανική ταυτότητα σημαίνει ότι μπορούμε να προσδιορίσουμε το προφίλ μας όχι μόνο με βάση της παραδοσιακές Γερμανικές αξίες. Ασφαλώς, η μηχανολογική τελειότητα, η τεχνική καινοτομία και η εξαιρετική ποιότητα παραμένουν σημαντικές για εμάς. Ωστόσο, η σύγχρονη Γερμανία είναι κάτι πολύ περισσότερο από αυτό. Είμαστε εξωστρεφείς, έχουμε ανοιχτούς ορίζοντες και πραγματικά ενδιαφερόμαστε περισσότερο για τον άνθρωπο – στη Γερμανία, αυτή η τοποθέτηση αποκαλείται ‘menschlich’ – «ανθρώπινη» με μία λέξη. Οι πελάτες μας, ανεξαρτήτως τόπου κατοικίας και καταγωγής, είναι η πυξίδα και ο ‘οδηγός’ μας για όσα κάνουμε,

εξήγησε ο αντιπρόεδρος σχεδίασης της Opel, Mark Adams.

Δύο βασικοί πυλώνες στη μελλοντική σχεδιαστική φιλοσοφία της Opel προέρχονται απευθείας από αυτή την έκφραση της νέας Γερμανικής ταυτότητας: “τολμηρή” και “αμιγής”.

Η σχεδίαση Opel είναι συναισθηματική, ανάγλυφη και γεμάτη αυτοπεποίθηση, δημιουργούμε εξαιρετικές γραμμές που ξεχωρίζουν. Αυτό συνοψίζεται στον όρο τολμηρή. Μία δεύτερη βασική πτυχή της Γερμανικής σχεδίασης είναι η σαφήνεια, η διαισθητικότητα και η εστίασή της. Αυτή αποτυπώνεται στον όρο αμιγής

πρόσθεσε ο Adams. Προηγούμενα, εμβληματικά σχέδια στην ιστορία της Opel συνδέονται σαφώς με αυτά τα στοιχεία. Ένα από τα πιο εντυπωσιακά παραδείγματα του ‘τολμηρή’ και ‘αμιγής’ είναι το Opel CD που απέσπασε το θαυμασμό του διεθνούς κοινού όταν γιόρτασε την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 1969.