Έχουν περάσει 9 μήνες από την στιγμή που η Aston Martin παρουσίασε την ολοκαίνουρια Vantage, η οποία αντικατέστησε το μοντέλο που παρουσιάστηκε το 2005 και η παραγωγή της ξεκίνησε πριν δύο μήνες.

Το βρετανικό sportscar εφοδιάζεται με τον 4,0-λιτρο twin-turbo V8 (M178) κινητήρα της Mercedes-AMG, ο οποίος είναι τοποθετημένος πίσω από τον εμπρός άξονα και σχεδόν στο κέντρο. Αυτός παράγει 510 άλογα στις 6.000 σ.α.λ. και 685 Nm ροπή μεταξύ 2.000 και 5.000 σ.α.λ., και συνδυάζεται αποκλειστικά -προς το παρόν- με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ZF. Σε πρόσφατη συνέντευξη του, όμως, ο επικεφαλής μηχανικός της εταιρίας, Matt Becker, δήλωσε ότι σε ένα χρόνο από σήμερα το αυτοκίνητο θα διατίθεται και με ένα χειροκίνητο κιβώτιο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο εν λόγω κινητήρας της γερμανικής εταιρίας που βρίσκεται κάτω από το καπό της νέας Vantage δεν συνδυάζεται σε κανένα μοντέλο της εταιρίας με χειροκίνητο κιβώτιο και η Aston Martin θα πρέπει να βρει τρόπο να συνδυάσει τον κινητήρα με ένα κιβώτιο. Να θυμίσω, ότι και στην DB11, ο 5,2-λίτρων twin-turbo V12 (AE31) κινητήρας συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ZF, και όχι με το 9-τάχυτο AMG Speedshift MCT.