Η M έκδοση της νέας BMW X4 φωτογραφήθηκε σε ένα γκαράζ χωρίς ίχνος καμουφλάζ. Το μοντέλο φορά τον νέο κινητήρα, με κωδική ονομασία S58, που πρόκειται για την εξέλιξη του 3,0-λιτρου S55 εξακύλινδρου turbo κινητήρα που συναντάμε στις τωρινές M3/M4.

Θα είναι απόδοσης 475 ίππων και 600 Nm ροπής, με το μοντέλο να αναμένεται να κάνει επίσημο ντεμπούτο προς τα τέλη του 2018. Σχεδιαστικά βλέπουμε πως διαθέτει νέο πίσω προφυλακτήρα με διαχύτη και τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων

  • thymios tsilimparis

    χάθηκε η μπάλα με τις bmw.

    400 μοντελα

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Σε μια οχι ,και τοσο μακρινη εποχη,κουμαντο καναν οι τεχνικοι…..

    • thymios tsilimparis

      Σε μια πρόταση χώρεσες μπόλικη αυτοκινητόφιλη νοσταλγία. Πέρασαν από μπροστά μου φανταστικές εικόνες πραγματικών petrolheads , πάνω από μια Μ3 πρώτης γενιάς ή μιας Deltona ή ακόμα και ενός 205 rallye…

      Τι σχέση μπορεί να έχει τώρα το λογότυπο της Μ σε ένα δίτονο SUV ;

      Να επιστρέψω στο αρχικό μου σχόλιο;
      Κάποτε έβγαζε η BMW (μιας και μιλάμε γι αυτήν) ένα μοντέλο και όλοι βουτάγαμε στις σελίδες των περιοδικών να διαβάσουμε τεχνικά, δοκιμές, επιδόσεις…έβγαινε όχι η Μ5, η απλή 5άρα και ψάχναμε τα μοτέρ, τις εκδόσεις, είχε τέλος πάντων όλο αυτό μια μαγεία. Ακούγαμε 250, 280 ίπποι και είχαν νόημα. Και μια μοναδικότητα. Το μοτερ της Μ3 ήταν δικό της, τέλος.

      Τώρα τα 475 έχουν γίνει…στραγάλια. Στην 3άρα, στην 4άρα, στην Χ…Με 2-3 τόνουςσυνοδεία , ψηλο κέντρο βάρους και εμφάνιση…άστο.

      Κανένα νόημα.

      εδώ είμαι εγώ, αφήστε με στα late 80s, άντε μέχρι τα mid 90s

      https://silodrome.com/wp-content/uploads/2017/10/BMW-M3-CAR-1-1600×1010.jpg

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Τι να γράψεις ωρε Θυμιο για αυτοκίνητα, μια τέτοια μέρα,σε σε μια χωρα που μοιάζει με αέναο οίκο ανοχής…..
      Είς τα ασήμαντα
      Ασε τα m, και μόνο που γνωρίσαμε το βαρύ γεμάτο αίσθηση τιμόνι,την παιχνιδιάρικη,παθητικη τετραδιευθυνση ,τα δυνατά φρένα,και τα λογικα κόστη των Γαλατων της εποχής αρκεί.
      Αν βρεις χρονο ,ριξε μια ματια.
      https://youtu.be/gCJRAhnQsfA

    • thymios tsilimparis

      Γνωστό το βίντεο αυτό…;)

      Δες τώρα αυτό το…μικρό (!) αυτοκίνητο, την Μ3 Ε30. Έχει ισχύ….συνηθισμένη για τα σημερινα δεδομένα (παίρνεις ένα πετρέλαιο με περισσότερα πλεον), αλλά η ανατριχίλα που προκαλεί είναι ασύγκριτη.

      Άλλη εποχή,πιο εστιασμένη, πιο συναισθηματική ίσως. Ίσως απ την άλλη απλά να μεγαλώνουμε και να ακουγόμαστε σαν τον ΚΚ. Υπάρχουν ακόμα κατασκευές εστιασμένες στην απόλαυση (λέγε με GT86), απλά είναι λίγες και κουβαλούν πολλά κιλά

  • Akis Dk

    Οσο πανε και χειροτερευουν…..

  • bulgary

    Εδώ ναι.Εγκρίνω!

  • Christos F4

    Έκανε παιδί η στελβιο με την glc???

  • Bad Belmondo

    Καλώς την! Εχουμε πόλεμο! :-Ρ ;-Ρ
    Ο S58 είναι ο κινητήρας που θα φοράει και η Μ4? Αυτός με το φίλτρο μικροσωματιδίων?
    Επίσης η Μ3 γιατί διεκόπη? (Πολλές ερωτήσεις! Χαχα!)

  • Mikoyan Gurevic

    146, 159 τι θυμίζει το οπίσθιο μέρος;