O Yenko Chevrolet ήταν έμπορος αυτοκινήτων στην Πενσυλβάνια από το 1949 έως το 1982. Από το 1966, ο Yenko άρχισε να πωλεί τροποποιημένες εκδόσεις μοντέλων της Chevrolet, με τα αυτοκίνητα να προσέφεραν καλύτερες επιδόσεις και αξεσουάρ που δεν ήταν διαθέσιμα από την GM. Εκτός από το Camaro, ο Yenko βελτίωνε το Corvair, το Chevelle και το Nova.

Fast forward στο σήμερα, η εταιρία Specialty Vehicle Engineering εκμεταλλεύεται το όνομα του Yenko και παρουσιάζει βελτιωμένες εκδόσεις της Camaro και της Corvette. Στην συγκεκριμένη περίπτωση βλέπουμε Corvette, η οποία χάρη σε έναν κομπρέσορα αποδίδει 1.000 άλογα και 1.152 Nm ροπή.

Ο V8 κινητήρας είναι της Grand Sport, αλλά από τα 6,2-λίτρα έχει υπερκυβιστεί στα 6,8-λίτρα, με το αλουμινένιο block να διαθέτει έναν αγωνιστικό, σφυρήλατο στρόφαλο 4340, μπιέλες, και πιστόνια. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, στέλνοντας την κίνηση αποκλειστικά στους πίσω τροχούς.

Η Specialty Vehicle Engineering θα κατασκευάσει μόλις 25 Yenko Corvette, οι οποίες θα είναι διαθέσιμες από τις αντιπροσωπείες της Chevrolet. Το κόστος της μετατροπής ανέρχεται στα 68.995 δολάρια για το χειροκίνητο, και τα 77.995 δολάρια για το αυτόματο και σε αυτό δεν συμπεριλαμβάνεται το κόστος της Corvette Grand Sport.