Η PSA ανακοίνωσε πως κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018 παρουσίασε κέρδη ρεκόρ. Συγκεκριμένα, τα καθαρά κέρδη σημείωσαν αύξηση 18% στα 1,48 δισ. ευρώ το εξάμηνο Ιανουαρίου – Ιουνίου, ενώ τα έσοδα έκαναν άλμα 40% στα 38,6 δισ. Ως αποτέλεσμα των ανακοινώσεων, η μετοχή του ομίλου έκανε άλμα σε υψηλά 10ετίας.

Η PSA επωφελήθηκε από τις πωλήσεις του Peugeot 3008 και του 5008, ενώ ενισχύθηκε και από τις πολυετείς προσπάθειες εξοικονόμησης κοστών, υπό τον CEO, Carlos Tavares, που έσωσε τον όμιλο από τη χρεοκοπία το 2014.

Ο Tavares χρησιμοποιεί την ίδια συνταγή στην Opel, που απέκτησε από τη General Motors σχεδόν έναν χρόνο πριν. Την τελευταία φορά που ήταν κερδοφόρα υπό την GM, ήταν το 1999.

Η μετοχή της PSA έκανε άλμα 12,6% νωρίτερα στο υψηλότερο επίπεδο από το καλοκαίρι του 2008 ενώ λίγο πριν ήταν στα 22,39 ευρώ με άνοδο 9,6%.

Η Opel κατάφερε να σημειώσει κέρδη ύψους 502 εκατ. ευρώ το α’ εξάμηνο του 2018, έναντι ζημιάς ένα χρόνο πριν. Η μετοχή της σημείωσε άλμα 13%, και βρέθηκε σε υψηλό έξι ετών. Αξιοσημείωτο είναι ότι η Opel είχε χάσει 179 εκατ. ευρώ το β’ εξάμηνο του 2017, παρόλο αυτά, η PSA κατάφερε εκπληκτικά αποτελέσματα ένα εξάμηνο μετά.

Τα κέρδη στην Opel προήλθαν επειδή κόπηκαν τα περιττά έξοδα, ενώ σταμάτησαν να παράγονται πολύπλοκα αυτοκίνητα. Όπως δήλωσε ο CEO της PSA:

Βλέπουμε τα πρώτα σημάδια μιας επιτυχούς μεταμόρφωσης. Ο κάθε υπάλληλος συνεισφέρει και είμαι χαρούμενος που βλέπω αποτελέσματα για όλους τους μετόχους μας.