Η VW ανακοίνωσε πως δυσκολεύεται να καλύψει τα πρότυπα του νέου προτύπου μέτρησης εκπομπών ρύπων και κατανάλωσης WLTP που θα τεθεί σε ισχύ από την 1η του Σεπτέμβρη. Όπως δήλωσε ο CEO της Volkswagen, Herbert Diess:
Χάθηκε τεχνογνωσία στην εξέλιξη κινητήρων, μιας και πολλοί μηχανολόγοι και άλλοι μηχανικοί αποχώρησαν από την εταιρία μετά το Dieselgate.
Η έλλειψη κατάλληλων μηχανικών καθιστά τη διαδικασία πιστοποίησης των κινητήρων της εταιρείας σύμφωνα με τα πρότυπα του WLTP πολύ πιο δύσκολη.
Οι προκλήσεις του WLTP είναι το μεγαλύτερο ρίσκο για τις πωλήσεις και τα κέρδη του ομίλου. Οι ρυθμιστικές αρχές ελέγχουν στα αυτοκίνητα ακόμα και τον τύπο τον ελαστικών και το αν ο κλιματισμός είναι σε λειτουργία κατά τη διάρκεια των δοκιμών.
Αυτό επηρεάζει την εκμετάλλευση των δυνατοτήτων των εργοστασίων μας, οπότε θα υπάρχουν ημέρες αργίας σε αυτά, κατά τη διάρκεια της περιόδου που διανύουμε.
Ένα πράγμα είναι σαφές όμως, αυτή θα είναι μία τιτάνια προσπάθεια για το δεύτερο εξάμηνο του έτους, ειδικά όσον αφορά στα περιθώρια.
Με την VW να έχει καταργήσει ήδη την απλή έκδοση του Golf GTΙ, ενώ έχει προχωρήσει στη μείωση της ιπποδύναμης των VW Golf R και Seat Leon Cupra, λόγω του WLTP, ο CFO της, Frank Witter, πρόσθεσε πως το κόστος των καθυστερήσεων λόγω του WLTP θα μπορούσε να ξεπεράσει το 1 δισ. ευρώ.