Η Ferrari F50 παρουσιάστηκε το 1995 και ακολουθώντας το παράδειγμα της F40, βγήκε για να γιορτάσει τα 50 χρόνια της Ferrari και να ορίσει το περιεχόμενο της λέξης supercar για την δεκαετία του ’90, όπως είχε κάνει και η F40 για το ’80.

Η πρώτη από τις 349 F50 που που βγήκαν από το εργοστάσιο της Ferrari και αυτή που βρέθηκε στο περίπτερο της ιταλικής εταιρίας για την έκθεση της Γενεύης του 1995 πωλείται από την Autosport Designs, για άγνωστη τιμή. Το αυτοκίνητο πριν κάνει το ντεμπούτο του στη Γενεύη, η Ferrari το χρησιμοποίησε ως pin-up για τις εργοστασιακές αφίσες και το press kit. Ακόμα, έγινε επίσης η βάση για τα μοντέλα υπό κλίμακα, ενώ επίσης ήταν και το αυτοκίνητο που χρησιμοποιούσε για τα σχέδια το ο Shin Yoshikawa. Η συγκεκριμένη F50 έχει εμφανιστεί σε σχεδόν 100 περιοδικά και ενώ έγινε και γραμματόσημο. Τέλος, η συγκεκριμένη F50 ήταν επίσης η τελευταία Ferrari με πενταψήφιο αύξοντα αριθμό πλαισίου, συγκεκριμένα έχει αριθμό πλαισίου 99999.

Μηχανικά φοράει έναν V12 4,7-λίτρων κινητήρα, που αποδίδει 520 άλογα στις 8.000 σ.α.λ. και 470 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Ζυγίζει 1.230 κιλά, με τον κινητήρα να συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, με την κίνηση να μεταφέρεται φυσικά στους πίσω τροχούς.

  • rafael

    Ευσεβής πόθος

  • DimitrisBXL

    O μεγαλος ερωτας ΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

  • xtra

    Σαν τη f40 δεν έχει.
    Εντυπωσιακή και ικανή , αλλά πολύ λιγη συγκριτικά με την f40.
    Το ότι ήταν (γ)κάμπριο λέει πολλά..
    Ο κινητηρας f1 και ανθρακονήματα εδώ και εκεί, έσωσαν την παρτιδα,..

    • Anestis Genk

      Διαφωνώ για την F40, είχε σαφώς μεγαλύτερο wow factor η F40 αλλά ποτέ δεν μου άρεσε, δεν την έχω καν στο top 5 των πιο όμορφων ferrari.
      Τεχνολογικά η F50 ήταν ανώτερη από την F40 λόγω του F1 μοτέρ που ήταν και V12, γιατί και η F40 θα μπορούσε να έχει F1 μοτέρ αλλά θα ήταν V6T.
      Επίσης είναι ίσως το μόνο αμάξι που το μοτέρ είναι 100% δομικό στοιχείο χωρίς υποπλαίσια, όπως στις εφένες. Για τον δρόμο αυτό απεδείχθει λίγο μλκία, αλλά οκ τώρα τις μετράμε για το πόσο non compromisable ήταν.

      Μελανότατο σημείο το ότι ήταν μπαρκέτα, αλλά μάλλον το κάναν για να χωράνε και να μπαινοβγαίνουν πιο εύκολα οι ψηλοί.

    • xtra

      εχεις και εσυ τα δικια σου !!!! Αλλα νομιζω οτι ειναι πολυ περισσοτερο “california sunshine” αυτοκινητο , παρα “drivers car” , πιο φαντεζι με αυτη την μυτερη μουρη (για εμενα το πιο αδυνατο της στοιχειο) και για τα σαββατοκυριακα.
      Ισως μετρα αλλιως στο μυαλο μου γιατι η ηταν μετεξελιξη ενος αγωνιστικου group B για τον δρομο , ενω η αλλη ηταν “f1 για τον δρομο” .

      Ισως εχει και να κανει η δεκαετια γεννησης μας (αλλοι του 80 , αλλοι του 90) , ισως να κανει την διαφορα και το τι αυτοκινητακι υπο κλιμαμα μας ειχαν κανει δωρο σαν παιδια (εμενα f40 και countach) xexexexe

    • Anestis Genk

      Μυτερή είναι η μούρη της Enzo, η F50 έχει την κλασσική οβάλ εισαγωγή μπροστά, αλλά εδώ είναι μάλλον που εστιάζει το μάτι του καθενός

      https://auto.ferrari.com/en_EN/sports-cars-models/past-models/f50/

      Εγώ με αυτό έγινα petrolhead: https://www.picclickimg.com/d/l400/pict/173263141760_/Bburago-Lancia-Rally-037-1-24.jpg
      Μεγάλη πίκρα να μην ξέρεις γραφή κι ανάγνωση και να σου κάνουν δώρο ένα αμάξι που δεν κυκλοφορεί εκεί έξω και κανείς από τους μεγάλους δεν ξέρει τι είναι.

      Το 1984 είμαι γεννημένος αλλά συμφωνώ πως την δεκαετία του ’90 γιγαντώθηκε το california sunshine γι’αυτό και πολλά αυτοκίνητα σταμάτησαν να είναι άγρια -σκέτο- και γίναν στρουμπουλά και φουτουριστικά.

    • xtra

      Από μικρός στα δύσκολα έπεσες ! Αυτοκίνητο με όνομα..κωδικό , και πάνω του να γράφει με τεράστια γράμματα ένα γλωσσοδέτη !

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Ερωτας παντοτινός…

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Ερωτας παντοτινός…