Το ημερολόγιο έγραφε 2009 όταν ο CEΟ της Fiat, o Sergio Marchionne, εξαγόρασε αρχικά το 20% της Chrysler. Κάπως έτσι δημιουργήθηκε η Fiat Chrysler Automobiles, με τον Ιταλοκαναδό να καταφέρνει να κάνει κερδοφόρα τη νέα εταιρία, παίρνοντας ορισμένες αποφάσεις που “πόνεσαν” τους εραστές της αυτοκίνησης -βλέπε το κλείσιμο της Lancia, αλλά όταν μιλάν τα νούμερα, δεν χωρούν συναισθηματισμοί.

1

Με τον Sergio Marchionne να αφήνει την τελευταία του πνοή πριν από δύο εβδομάδες μετά από επιπλοκές στην υγεία του, ας δούμε μερικά από τα καλύτερα αυτοκίνητα που κατασκεύασε η FCA ενώ βρισκόταν στο τιμόνι της.

2Alfa Romeo Giulia/Stelvio

3Jeep Wrangler

4Fiat 124 Spider

5Dodge Viper ACR

6Ferrari 488

7LaFerrari/LaFerrari Aperta

8Ram 1500

9Alfa Romeo 4C

10Fiat 500

11Chrysler Pacifica

12Hellcat/Demon

13Jeep Grand Cherokee SRT Trackhawk

2018 Jeep® Grand Cherokee Trackhawk

14RAM Power Wagon

  • bulgary

    Τώρα φαντάζομαι τρίζουν τα κόκαλα με αυτά που λένε για την αλφα….έτοιμος να αναστηθεί θα είναι,να τους βάλει στη θέση τους μερικούς!

  • και η ΤΑΤΑ αν ειναι συνεργατη την φερραρι και ΕΝΑ δις ευρω για εξιλιξη θα εφτιαχνε καλυτερο αμαξι απο την τζουλια … .. εγω βλεπω οτι εκλεισε την lancia σε λιγο θα κλεισει η φιατ και η αλφα παραπεει … η μονη καλη κινηση του ηταν τα χρηματιστιριακα και η κινηση εξαγορας των αμερικανικων εταιριων που εγινε και απο σποντα … οχι οτι δεν ηταν καλος μανανζερ αλλα την φιατ ιταλιας την χαντακοσε μαζι και μερικες χιλιαδες θεσεις εργασιας … βεβαια και οι ιταλοι ειχαν γινει χειροτεροι απο τους ελληνες δημοσιους υπαλλοιλους .. λεμε τωρα

    • DimitrisBXL

      Αυτη η ιστορια για παιδακια που λετε για την Λαντσια, πραγματικα εχει αρχισει να γινεται ανεκδοτο. Με ενα αμαξι που εβγαζε επι μια δεκετια και βαλε, + τα απιστευτα χρεη που ειχε ως εταιρεια, για πιο λογο να την κρατησει ζωντανη;

      Σε εναν ομιλο οπου πανω κατω οι κατηγοριες των πελατων ειναι στην ιδια κοινωνιο-οικονομική κλιμακα με εξαιρεση την Φερραρι. Τι περιμενετε να βγαζει η καθε εταιρεια ιδια μοντελα για ολους του πελατες??? Το ειχε ξεκαθαρισει και ο πουλοβερακιας η καθε εταιρεια στον τομεα της.

      Η φιατ στα μικρα αμαξια οπως εκανε και πριν τις δεκαετιεςτου 80-90, Η αλφα στην μικρομεσαια-μεσαια, η μαζερατι στα ακριβα και η Chrysler στην Αμερικη να κανει αυτο που κανει καλυτερα, φτηνες ιπποδυναμεις για την μαζα.

  • DJ_D

    Από πότε το MX-5 είναι της Fiat;

    • bulgary

      Από τότε που το BRZ ήταν της Toyota…και άλλα τόσα παραδείγματα,μην τα γράψω όλα τώρα!

  • DimitrisBXL

    Με λιγα λογια κατα 99% η γκαμα ολου του ομιλου. LOL

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Όλα πολύ ωραία με τα καλύτερά μου να είναι

    Alfa Giulia (QV)
    Jeep Wrangler
    Dodge Viper ACR
    Ferrari 488/LaFerrari
    RAM 1500
    Alfa 4C
    Fiat 500 και φυσικά το Punto που μας άφησε πλέον.
    Dodge Challenger Hellcat/Demon
    RAM Power Wagon
    Fiat 124 Spider, ο άλλος εαυτός του Mazda MX-5.

    Ωραία μοντέλα έβγαλε αλλά έκλεισε τη Lancia, σκότωσε το επιτυχημένο Punto, μίκρυνε τη Fiat κι όπως πάει έτσι που κατάντησε μπορεί και να κλείσει και η Fiat. Αντίο Μαρκιόνε…

    • biiALFA

      Ανεστησε οικονομικα τον ομιλο,αλλα συρικνωσε σημαντικα την ιστορικη ιταλικη αυτοκινητοβιομηχανια…ας ελπισουμε οιεπομενοι να φροντισουν ωστε να μεγαλουργησουν ξανα οι ιταλοι

    • Μάνος Μαμαλάκης

      Mακάρι, μήπως και αναστήσουν τη Fiat και τη Lancia, ξαναβγάλουν το Punto και μας τρελάνουν στην Alfa Romeo.

    • πραγματικα εγω δεν βρισκω κατι το κακο που εκλεισε την λαντσια…….
      και ολοι τρελενοντε….
      απολυτα λογικη κινηση του…..εκεινη τη χρονικη περιοδο μονο ζημιες ειχε……για μενα και αργησε να την παυσει !!!!!

    • bulgary

      Ε μια από τις δύο θα έκλεινε…απλά έπεσε ο κλήρος σ’αυτή.

    • oποια και να εκλεινε…παλι δεν θα υπηρχε η γνωστη μιρλα ????
      παντως δεν πιστευω πως επεσε κληρος….αλλα απλη λογικη !

    • bulgary

      ναι δε λεω οτι δε θα υπήρχε μίρλα…αλίμονο πάλι τα ίδια και χειρότερα…αλλά είχε πει σε Ιταλικό μέσο ότι ήταν δύσκολη απόφαση για το ποια από τις δύο θα έκλεινε και τελικά διάλεξε να κρατήσει την alfa γιατί μπορούσε,κατά την γνώμη του,να ανταποκριθεί καλύτερα στις απαιτήσεις της εποχής!Αυτά είχε πει!

    • πιστευω πως στην ALFA…αμα επεφτε λουκετο..τα πραματα θα ηταν 10 φορες χειροτερα !!!!
      παντως για μενα…..απολυτα λογικη κινηση να κλεισω εστω ενα ”μαγαζι” !!!!

    • bulgary

      λογική ναι…αφού είπε δεν έβγαινε πέρα με τον τότε ρυθμό,έπρεπε να κλείσει κάποια…και εγώ αυτό πιστεύω χειρότερα θα ήταν αν έριχνε λουκέτο στην Alfa!

    • biiALFA

      Δε διαφωνω,εφοσον αυτη η κινηση βοηθησε στην οικονομικη αναπτυξη του ομιλου,οκ…
      Απλως,οσο τα χρονια περνουν βλεπω πως και η φιατ δεν εχει μοντελα,η αλφα μια απο τα ιδια,δεν υπαρχει καμια προοπτική αναβιωσης της λαντσια και πολυ φοβάμαι πως σιγα σιγα χανεται “το ιταλικο αμαξι” και ο,τι αυτο πρεσβεύει απο αποψη κουλτουρας και νοοτροπιας,γιατι μπορει πλεον να λεμε οτι ολα τα αυτοκινητα πλεον μοιαζουν και ακολοθουν την ιδια γραμμη πλευσης,αλλα και παλι τα αυτοκινητα καθε χωρας κουβαλουν και τη δικια τους ξεχωριστη αυρα….
      Δε θα ηθελα η τοσο ενδοξη ιταλικη αυτοκινητιστικη κουλτουρα να περιορισθει σε πεντε μοντελα που θα απευθύνονται σε βαθιες τσεπες (οπως αντιστοιχα δε μου αρεσει που που μια ενδοξη εταιρια σαν την saab δεν υπαρχει πια)

  • HF_Turbo