Τα νούμερα είναι αδιαμφισβήτητα και η κατηγορία των μεσαίων sedan (αυτή του Passat, Insignia, Mondeo κλπ) βρίσκεται σε συνεχή πτώση. Κατά το πρώτο μισό του έτους το μερίδιο αγοράς του D-segment έχει συρρικνωθεί στο 3,2% , όταν πριν 20 χρόνια ήταν πάνω από 20%, και πλέον είναι το 9ο σε πωλήσεις segment στην Ευρώπη. H πρόβλεψη για το 2018 λέει ότι λιγότερο από 400.000 οχήματα της κατηγορίας θα έχουν βρει νέους ιδιοκτήτες, όταν το 2017 πουλήθηκαν 540.000. Και γι’αυτό μπορείς να κατηγορήσεις τα SUVs, κάθε μεγέθους.

Παρόλα αυτά, οι εταιρίες δεν φαίνεται να είναι εντελώς αδιάφορες για την κατηγορία, όπως έκαναν για τα πολυμορφικά, που πλέον απλά δεν υφίσταται. Πρόσφατα η Peugeot παρουσίασε το ολοκαίνουριο 508, το οποίο αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία τον επόμενο μήνα και ο σχεδιασμός του είναι το δυνατό του χαρτί.

Από την άλλη, η Toyota -με μια κίνηση έκλπηξη- καταργεί το Avensis, και φέρνει στην Ευρώπη την υβριδική έκδοση του Camry, το οποίο θα εισάγεται από την Ιαπωνία. Το Camry θα κυκλοφορήσει στην ήπειρο μας από τις αρχές του νέου έτους, και όπως ίσως ξέρεις είναι από τα best seller της στην αγορά των Η.Π.Α.