Η Ford ανακοίνωσε επίσημα πως σε βάθος τετραετίας θα ξοδέψει 740 εκατ. δολάρια προκειμένου να ανακαινίσει τον παλιό κεντρικό σταθμό των τρένων του Ντιτρόιτ, όπως επίσης και άλλων περιοχών της συγκεκριμένης γειτονιάς (Corktown) που αγόρασε.

Η Ford θέλει να μετατρέψει το κτίριο σε μια πανεπιστημιούπολη γραφείων που θα απασχολεί περίπου 5.000 τεχνικούς και μηχανικούς λογισμικού που θα ειδικεύονται στην αυτόνομη οδήγηση, όπως επίσης και στις βοηθητικές τεχνολογίες και υπηρεσίες.

Η Μπλε Οβάλ εταιρία δήλωσε πως συνεργάζεται με ομοσπονδιακές, κρατικές και τοπικές ομάδες οικονομικής ανάπτυξης και αξιωματούχους, αναζητώντας τουλάχιστον 250 εκατομμύρια δολάρια σε φορολογικά ή άλλα κίνητρα, για να υποστηρίξουν την ανάπτυξη των πέντε τοποθεσιών που η Ford έχει αγοράσει.

Το 2009 το δημοτικό συμβούλιο της πόλης είχε ψηφίσει να κατεδαφιστεί το συγκεκριμένο κτίριο, αλλά τελικά αυτό δεν συνέβη ποτέ.

Ο σιδηροδρομικός σταθμός του Ντιτρόιτ έκλεισε το 1988 και από τότε καταστρέφεται μέρα με την ημέρα, λειτουργώντας ως σύμβολο της πτώσης και της παρακμής της Motor City, όπως είναι το ψευδώνυμο της πόλης του Ντιτρόιτ.

Το πρώτο μισό του 20ού αιώνα το Ντιτρόιτ ήταν η τέταρτη μεγαλύτερη πόλη της Αμερικής, αλλά οι ταραχές στη δεκαετία του 1960 και οι πετρελαϊκές κρίσεις της δεκαετίας του 1970 προκάλεσαν δεκαετίες παρακμής. Μέχρι τα μέσα του 2017, ο πληθυσμός του Ντιτρόιτ είχε μειωθεί σε 673.104, σύμφωνα με το Γραφείο Απογραφής των ΗΠΑ, από τα 1,8 εκατομμύρια το 1950.