Η a href=”https://www.autoblog.gr/category/makes/hyundai/” target=”_blank” rel=”noopener”>Hyundai έχει ξεκινήσει το εμπορικό λανσάρισμα του νέου Kona Electric εδώ και μερικές εβδομάδες και σύμφωνα με το εργοστάσιο η μπαταρία των 64 kWh του χαρίζει αυτονομία που αγγίζει τα 482 χλμ στον κύκλο WLTP.

Σύμφωνα, όμως, με επίσημες μετρήσεις της Υπηρεσίας Περιβαλλοντικής Προστασίας των Η.Π.Α (EPA), που ανακοινώθηκαν πριν λίγα λεπτά, η πραγματική μικτή αυτονομία του Kona EV είναι 258 μίλια, που μεταφράζεται σε 415 χλμ.

Το νούμερο αυτό είναι αρκετά καλύτερο από το αντίστοιχο του Nissan Leaf (151 μίλια – 243,1 χλμ.), κοντά σε αυτό του Chevrolet Bolt (238 μίλια – 383 χλμ), αλλά όχι τόσο καλό όσο του Tesla Model 3 (310 μίλια – 499 χλμ.), πάντα σύμφωνα με τις μετρήσεις της EPA.

Τέλος, η κατανάλωση του κορεάτικου μοντέλου είναι στα 28 kWh/100 μίλια, ταυτόσημη με αυτή του το Chevrolet Bolt, όταν το Nissan Leaf έχει 30 kWh/100 μίλια, και το Tesla Model 3 26 kWh/100 μίλια.

Να θυμίσω ότι το Kona Electric διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 204 ίππων και 395 Nm ροπής, κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 7,6 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 167 χλμ/ώρα. Με ταχυφορτιστή 100 kW, η μπαταρία φορτίζει κατά 80% μέσα σε 54 λεπτά, ενώ με απλό φορτιστή 7,2 kW, απαιτούνται 6 ώρες, 10 λεπτά για την μπαταρία των 39,2 kWh και 9 ώρες και 40 λεπτά για την μπαταρία των 64 kWh.