Η Nissan τρίβει τα χέρια της, μιας και το κοινό δείχνει να έχει αγαπήσει το νέο Leaf. Όπως ανακοίνωσε πρόσφατα η ιαπωνική εταιρία το ηλεκτρικό της μοντέλο έχει πουλήσει συνολικά πάνω από 300.000 αυτοκίνητα, ενώ για το νέο έχει δεχτεί πάνω 40.000 παραγγελίες.

H ιαπωνική εταιρία παρουσίασε τον περασμένο Σεπτέμβριο το νέο Leaf, το οποίο εφοδιάζεται με μια μπαταρία 40 kWh. Σύμφωνα με την εταιρία -και με βάση τον αμερικάνικο κύκλο μετρήσεων- αυτή του χαρίζει αυτονομία 150 μίλια (241.5 χλμ.), όταν για τα ευρωπαϊκά δεδομένα αυτή αγγίζει τα 378 χλμ. Το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Nissan κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 150 ίππων (110 kW) στις 3.283 σ.α.λ, και 320 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 0 σ.α.λ.

Η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να πιάσει είναι 144 χλμ/ώρα, με την φόρτιση της μπαταρίας σε οικιακό δίκτυο με παροχή 3 kW να απαιτεί 16 ώρες, ενώ με παροχή 6 kW τις μισές. Από την άλλη, σε ταχυφορτιστή το 80% της μπαταρίας φορτίζει σε μόλις 40 λεπτά, με το συνολικό βάρος του να αγγίζει τα 1.535 κιλά. Ο χρόνος για τα 0-100 χλμ/ώρα έχει βελτιωθεί κατά 15% και για τα 60-100 χλμ/ώρα κατά 30%.

Σύμφωνα με επίσημες μετρήσεις της Υπηρεσίας Περιβαλλοντικής Προστασίας των Η.Π.Α. (EPA), που ανακοινώθηκαν μόλις πριν λίγα λεπτά, η μικτή αυτονομία του Leaf είναι κατά 1 μίλι (1,6 χλμ) καλύτερη. Έτσι, φτάνει τα 151 μίλια (243,1 χλμ.).

Το νούμερο αυτό είναι αρκετά μικρότερο από το αντίστοιχο του Chevrolet Bolt (238 μίλια – 383 χλμ) και από του Tesla Model 3 (310 μίλια – 499 χλμ.). Τέλος, μεγαλύτερη είναι και η κατανάλωση του Nissan Leaf με 30 kWh/100 μίλια, όταν το Chevrolet Bolt έχει 28 kWh/100 μίλια και το Tesla Model 3 26 kWh/100 μίλια.

  • gv

    απογοητευτικη αυτονομια θα ελεγα σε σχεση με τους ανταγωνιστες του και γενικα απογοητευση για ενα ολοκαινουριο μοντελο που θελει να ειναι πιο ολοκληρωμενο και να συνεχισει τη πρωτοκαθεδρια των πωλησεων πηγαινοντας τα ηλεκτρικα ενα βημα μπροστα..
    δεν ειναι δυνατον πλεον σε αυτη τη συγκυρια και με την υπαρχουσα τεχνολογια να βγαινει ηλεκτρικο αυτου του μεγεθους και τιμης με λιγοτερο απο 300 χιλιομετρα αυτονομια!
    επισης αλλη μια φορα φαινεται ποσο τρυπια ειναι η ευρωπη που μας το παιζει περιβαλλοντικα ευαισθητη!
    οι ”βρωμικοι” και ”κακοι” αμερικανοι βγαζουν μονο 240 χιλιομετρα αυτονομιας,ενω οι γαματοι περιβαλλοντικα ευαισθητοι ευρωπαιοι 378!
    αρα καταλαβαινουμε το ποιον του κυκλου μετρησεων..
    η αμερικη ειναι κρατος τελος και με ποιο αποτελεσματικες υπηρεσιες για το περιβαλλον και την ασφαλεια(IIHS)..

  • Diagrafeas

    Άσχημο, μικρή αυτονομία και μεγάλος χρόνος φόρτισης…
    Βγαίνει και με μεγαλύτερη μπαταρία;
    Με 16Α*230V πες 3,5KW(3.7KW) σε 11 ώρες θα έπρεπε να φορτίζει, δεν θα είναι και στο 0%…

    Να ερχόταν το Model 3 στην Ελλάδα μόνο…

  • SAMURAI-66

    Εδω το πακετο δεν ειναι ολοκληρωμενο και καπου μπαζει διπλα στους ανταγωνιστες του και παρα την απιθανη επιτυχια του χρηζει αμεσης φροντιδας απο τους ιαπωνες να βελτιωσουν τα επιπεδα αυτονομιας του….λογικα οι καμπανες θα ηχουν στα γραφεια τους και οι τεχνιτες θα ψαχνουν επειγοντως λυση.

  • Nikos Schinas

    Είπαν ότι το 2019 θα φέρουν το leaf με μεγαλύτερη μπαταρία , έπρεπε να το φέρουν χθες