Επίσημο: To Project Gold είναι μια restomoded 993 Turbo από την Porsche

Σχετικά άρθρα

Η Porsche κλείνει φέτος 70 έτη παραγωγής σπορ οχημάτων, αφού ήταν το 1948 όταν για πρώτη φορά οι Porsche 356 ξεκίνησαν να κυκλοφορούν στους δρόμους. Η αποδοχή του κόσμου των οδηγικών συγκινήσεων ήταν τόσο μεγάλη που εγκλώβισε την Porsche σε αυτή της την κληρονομιά που κόντεψε να την κλείσει όταν η στροφή σε πιο μοντέρνα οχήματα την δεκαετία του ’80 απέτυχε. Έκτοτε η Porsche αποδέχθηκε πως όλες οι Porsche θα θυμίζουν κάτι από την αρχική 356 και τις 911, που ήταν επί της ουσίας η εξέλιξη της 356 coupe.

Μέρος των εορτασμών για τα 70 έτη Porsche είναι και το Project Gold, που δεν είναι τίποτα άλλο από ένα restomod μιας 911 (993) Turbo από την ίδια την εταιρία, η οποία όμως δεν είναι street-legal. Το restomod για την ακρίβεια είναι restoration + modification, υποδηλώνοντας πως γίνεται ανακατασκευή και μετατροπές εκτός εποχής, που εκμοντερνίζουν το όχημα, όπως για παράδειγμα σύγχρονα φρένα/αναρτήσεις κτλ. Στην περίπτωση του Project Gold χρειάστηκα 18 μήνες για να ολοκληρωθεί, και πρόκειται για μια νέα παραγωγή με σαφείς αναφορές στο παρελθόν, που σαν τελικό αποτέλεσμα μοιάζει σε restomod.

Το Project Gold παρουσιάστηκε σήμερα 24 Αυγούστου, με την ημερομηνία να μην επιλέγεται τυχαία. Η Porsche με αυτό τον τρόπο κατά κάποιο τρόπο κλείνει το μάτι στους λάτρεις του detailing, αφού είναι έκδηλος ο συνειρμός που γίνεται με τα 24 καράτια του καθαρού χρυσού, αλλά και του “Au”, του συμβόλου του χημικού στοιχείου του χρυσού.

Για να δημιουργήσει αυτή τη bespoke Turbo, η Porsche πήρε μια 993 και την απογύμνωσε. Έπειτα το “κέλυφος” πέρασε μια διαδικασία αντιδιαβρωτικής προστασίας και την ίδια διαδικασία βαφής που εφαρμόζεται στα σύγχρονα οχήματα της Porsche, βάφοντας την στο ίδιο χρυσοκίτρινο μεταλλικό χρώμα (Golden Yellow Metallic) της 911 Turbo S Exclusive Series.

Ακολούθως, η Porsche τοποθέτησε έναν ολοκαίνουργιο 3,6-λίτρων twin-turbo επίπεδο αερόψυκτο κινητήρα απόδοσης 450 ίππων, τον ίδιο που είχε η 911 (993) Turbo S. Αυτός, συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο και το σύστημα τετρακίνησης του πρωτοτύπου, τα οποία προέρχονταν από το Porsche Classic τμήμα. Για να σηματοδοτήσει τη σημασία του αυτοκινήτου, η Porsche έβαλε ένα νέο αριθμό πλαισίου, ο οποίος είναι ο αμέσως επόμενος από τον αριθμό που τοποθετήθηκε στο τελευταίο μοντέλο παραγωγής της 993 Turbo, που κατασκευάστηκε το 1998.

Για το εσωτερικό, η Porsche Exclusive Manufaktur έχει φροντίσει για κάθε λεπτομέρεια και εμπνέεται επίσης από τη 911 Turbo S Exclusive. Ως εκ τούτου, περιλαμβάνει μαύρες δερμάτινες επενδύσεις και χρυσές ραφές για αντίθεση.

Παρότι το αυτοκίνητο δεν θα μπορεί να κυκλοφορήσει στον δρόμο λόγω των σημερινών αυστηρών κανονισμών εκπομπών ρύπων που δεν πληροί ο αερόψυκτος κινητήρας, ούτε θα βγει σε παραγωγή, η Porsche έχει πως κατάλαβε πως στην αγορά των “μοναδικοτήτων” και των αντικειμένων φετίχ είναι λάθος να πουλάς με φιξ τιμές, και έτσι το Project Gold θα δημοπρατηθεί στις 27 Οκτώβρη από την RM Sotheby’s σε δημοπρασία που θα λάβει χώρα στο Porsche Experience Center της Atlanta. Το ότι η πώληση θα γίνει στις ΗΠΑ μάλλον στέλνει ένα μήνυμα στην Singer (και τους πελάτες της) για το ποιος μπορεί “να το κάνει καλύτερα”, αφού θα αποτελεί την καλύτερη διαφήμιση του Porsche Classic, του τμήματος της εταιρίας που ασχολείται με την συντήρηση των κλασσικών Porsche.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Rezvani Retro RR1. Μια 911 με “σύγχρονη-ρετρό” εμφάνιση

Η νέα δημιουργία της Rezvani είναι το Retro RR1. Πρόκειται για μια 911 (992) που διαθέτει νέο αμάξωμα κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, με ρετρό σχεδίαση...

Στο σφυρί η τελευταία Bentley Bacalar

Τον Μάρτιο του 2020 το τμήμα Mulliner της Bentley παρουσίασε το Bacalar, ένα περιορισμένης παραγωγής μοντέλο που βασίζεται στην Continental GT Convertible, και η...

Η Manthey βελτιώνει την Porsche 911 GT3 Touring

Η Manthey έχει ετοιμάσει ένα βελτιωτικό πακέτο για την Porsche 911 GT3 Touring. Αυτό αποτελείται από νέο μπροστινό spoiler που παρέχει περισσότερη κάθετη δύναμη...