Η VW δήλωσε πως τα μισά της μοντέλα πληρούν τα πρότυπα του WLTP που τέθηκε σε ισχύ στην Ευρώπη από σήμερα. Ανάμεσα στα αυτοκίνητα που δεν πληρούν τα πρότυπα του WLTP είναι και το Golf, με τον Thomas Zahn, επικεφαλής πωλήσεων και marketing της VW να δηλώνει πως το Golf αναμένεται να περάσει τα πρότυπα του WLTP μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου.

Όπως δήλωσε ο Zahn:

Οι νέες δοκιμές είναι πιο δύσκολες και χρειάζονται δύο έως τρεις φορές περισσότερο χρόνο σε σχέση με το παρελθόν. Ακόμη και οι ειδικές εκδόσεις πρέπει να δοκιμαστούν ξεχωριστά. Οι προσεχείς μήνες θα είναι μια δοκιμασία για εμάς.

Η VW αναμένεται οι παραδόσεις των μοντέλων της παρουσιάσουν πτώση τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο λόγω του WLTP και θα επιταχύνουν προς τα τέλη του έτους. Αυτές οι καθυστερήσεις θα οδηγήσουν στην VW να δει τα κέρδη της να μειώνονται στο 2% το τρίτο τρίμηνο του 2018, όταν το δεύτερο τρίμηνο ανήλθαν σε 5,5%.

Η γερμανική εταιρία δυσκολεύεται να καλύψει τα πρότυπα του νέου προτύπου μέτρησης εκπομπών ρύπων και κατανάλωσης WLTP λόγω έλλειψης μηχανικών. Όπως δήλωσε ο CEO της Volkswagen, Herbert Diess:

Χάθηκε τεχνογνωσία στην εξέλιξη κινητήρων, μιας και πολλοί μηχανολόγοι και άλλοι μηχανικοί αποχώρησαν από την εταιρία μετά το Dieselgate.

Η έλλειψη κατάλληλων μηχανικών καθιστά τη διαδικασία πιστοποίησης των κινητήρων της εταιρείας σύμφωνα με τα πρότυπα του WLTP πολύ πιο δύσκολη.

Οι προκλήσεις του WLTP είναι το μεγαλύτερο ρίσκο για τις πωλήσεις και τα κέρδη του ομίλου. Οι ρυθμιστικές αρχές ελέγχουν στα αυτοκίνητα ακόμα και τον τύπο τον ελαστικών και το αν ο κλιματισμός είναι σε λειτουργία κατά τη διάρκεια των δοκιμών.

Αυτό επηρεάζει την εκμετάλλευση των δυνατοτήτων των εργοστασίων μας, οπότε θα υπάρχουν ημέρες αργίας σε αυτά, κατά τη διάρκεια της περιόδου που διανύουμε.

Ένα πράγμα είναι σαφές όμως, αυτή θα είναι μία τιτάνια προσπάθεια για το δεύτερο εξάμηνο του έτους, ειδικά όσον αφορά στα περιθώρια.

Με την VW να έχει καταργήσει ήδη την απλή έκδοση του Golf GTΙ, ενώ έχει προχωρήσει στη μείωση της ιπποδύναμης των VW Golf R και Seat Leon Cupra, λόγω του WLTP, ο CFO της, Frank Witter, πρόσθεσε πως το κόστος των καθυστερήσεων λόγω του WLTP θα μπορούσε να ξεπεράσει το 1 δισ. ευρώ.

  • Mitsos Ribopaido

    Forza ferrari!!! Bella gara!
    Τρομερο 1-2 με λαθη φετελ ειδικα στο 1ο σεκτορ ( χωμα κλπ) αλλα αυτο που μετραει ειναι οτι στο τελος επεσε φαπα αν και μας επιασε η καρδια.
    Δυνατο αγωνα περιμενουμε αυριο , μποτας μαλλον ειχε πιει κατι απο τον κιμι και ηταν βολτα στο nammos.
    Αυριο ολοι λενε για αλλαγη της σειρας. Νομιζω οτι θα παιχτουν πολλα στην εκκινηση.
    Ξερει κανεις τι νεο εφερε η μερσεντες αεροδυναμικα που λεγανε στον οτε;

    • bulgary

      Μάλλον μπερδεύτηκες και εσύ με το άρθρο….στο άρθρο για την VW το έγραψες το σχόλιο όχι σε αυτό με την Formula 1…Είναι επειδή τα βγάζουν το ένα κάτω από το άλλο! :P

    • Mitsos Ribopaido

      Χαχαχ ναιι και εψαχνα τι σκατα εκανα. Θεμξ μαν

  • anonymous_coward

    αυτό το άρθρο μου θύμισε αυτό :P

    https://www.youtube.com/watch?v=k_uF58PZGE8