Αν και στην θεωρία τα συγκεκριμένα μοντέλα δεν είναι άμεσοι ανταγωνιστές, η πράξη είναι κάπως διαφορετική. Κοινός τους παρανομαστής η κίνηση στον εμπρός άξονα, και για να επιλέξει κάποιος ένα hothatch θα πρέπει να ψάξει πολύ για να καταλήξει, που η τελική απόφαση θα γίνει καθαρά με τα προσωπικά του κριτήρια. Και αυτό γιατί όλα τους είναι εξαιρετικά.

Το i30 N διαθέτει τον 2,0-λιτρο T-GDI turbo κινητήρα, που συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, και με το Performance Package αποδίδει 275 άλογα με 353 Nm ροπής. Κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 6,1 δευτερόλεπτα, φοράει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό και εξάτμιση με σύστημα βαλβίδων, ενώ η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 250 χλμ/ώρα.

Το Civic Type R φορά έναν 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο turbo κινητήρα, απόδοσης 320 ίππων και 400 Nm ροπής. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς, και για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 5,7 δευτερόλεπτα, με την τελική να φτάνει μέχρι τα 272 χλμ/ώρα.

Το Leon Cupra R έχει κάτω από το καπό έναν 2-λιτρο turbo κινητήρα, με τη δύναμη να αγγίζει τα 310 άλογα, από τις 5.800 μέχρι τις 6.500 σ.α.λ., όταν η ροπή φτάνει τα 380 Nm, διαθέσιμη από τις 1.800 μέχρι τις 5.700 σ.α.λ.. Η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα, μέσα από ένα αυτόματο ή χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.

Το Megane RS κινείται με έναν 1.800αρη turbo τετρακύλινδρο κινητήρα αποδίδει 280 άλογα στις 6.000 σ.α.λ., με την ροπή να φτάνει τα 390 Nm. Η κίνηση στέλνεται στον εμπρός άξονα, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 5,8 δευτ. και το χιλιόμετρο σε 25 δευτ.

Τέλος, το 308 GTi φοράει έναν turbo κινητήρα, 1,6 λίτρων, με τη δύναμή του να αγγίζει τα 270 άλογα στις 6.000 σ.α.λ., και η ροπή τα 330 Nm από τις 1.900 μέχρι τις 5.500 σ.α.λ..

  • bulgary

    Οι τιμές του 500X τι σχέση έχουν με αυτά τα 5 hatchback στη φώτο που είναι στημένα για κόντρα;

  • δεν ημουν σιγουρος για το ποιο θα ειναι πρωτο……αλλα ημουν σιγουρος για το τελευταιο!!!!!!! :-D

  • xtra

    To πιο ολοκληρωμενο , το rs.
    To πιο συμφερον , το N
    Το πιο κραυγαλαιο το typeR και το πιο αδιαφορο το cupra.

    Το πιο παρωχημενο μ το peugeot και με διαφορά ….μα καλα τι σκεφτονταν οταν το σχεδιαζαν? Να φτιαξουν κατι που να δειχνει πιο παλιο απο το 306 ?

  • Tzatzaknow

    Renault κουβαδες

  • MICHAEL SPANOPOULOS

    Εννοείται το cupra στην μιση τιμη του civic πιο γρήγορο κ πιο ομορφο τα αλλα αδιαφορα

  • Smartass

    Ακόμα και camuflarito η Golfω γκαμεί+δέρνει!
    :D

  • thymios tsilimparis

    Το Ι30 είναι πραγματική ευκαιρία. Εξαιρετικό αυτοκίνητο, σε τιμή….πρόκληση!

    (άραγε πόσο να κάνουν τα μεταχειρισμένα σε 1-2 χρόνια;;; )

    • SkidRAW

      Το θεμα με το μεγκαν ειναι οτι δεν φαινονται τα αλογα του.Απο το πρωτο βιντεο που ειδα με επιταχυνση εως την τελικη οταν πρωτοβγηκε,χωρις να δω κατι αλλο παρακατω ειπα ”αυτο παει αργα”. Κατα τ’αλλα ομορφο αυτοκινητο αλλα δεν εδεσε δυστυχως ομοιομορφα,οσο για τα φρενα το αποτελεσμα μιλησε απο μονο του…

  • ΘΑΝΟΣ

    cupra αχρομο αδιαφορο αλλα γρηγορο , I30 τρομερη εκπληξη σε ολους τους τομεις ,civic μας αρεσει δεν μας αρεσει αυτη την στιγμη ηγειτε στην κατηγορια , 308 πολυ καλοστημενο και σε 1,600cc ειδικα για ελλαδα οπως και το megan που ειναι μια κατηγορια απο μονο του..

  • Dentdim

    Αυτά τα βίντεο δεν τα καταλαβαινω πλεον,5 διαφορετικοί οδηγοί αγνώστων στοιχείων κ ικανοτήτων, γιούργια κ οτι γινει,ποιος θα αλλάξει πρωτος ταχύτητα ,ποιός θα φρενάρει σωστά, ουσιαστικά χωρίς κανόνες. Και οκ, σου απαντάει ετσι είναι η πραγματικότητα, σωστά μεν, αλλά τότε πως κανεις κατάταξη με τυχαία αποτελέσματα?Οπως κ να χει συμφωνώ με την πρωτη θέση του typeR οχι όμως με τη 2η του i30 κ την τελευταία του Peugeot. Το τελευταίο οντως το πιο αδιάφορο σχεδιαστικά-απορίας άξιο γιατί δεν έβαλαν το επιθετικό body kit του 308r κσι κυρίως το icockpit του 3008, μαλλον οι Γάλλοι τα κρατούν για την επόμενη γενια-αλλά στο δρόμο δυσκολα μπορούν να το ακολουθήσουν όλα πλην του typeR…

  • Dimitris

    Μονοδρομος το Ν στήν Ελλάδα σε τιμή όνειρο….αντί να πάρεις ενα 208 GTi βάζεις 7 χιλιάρικα ακόμη και παίρνεις τον φονέα του μπαμπά του (308). Ακολουθεί το Cupra αν είσαι λάτρης του Group, προφανώς τα Renault και Honda ανήκουν για διαφορετικούς λόγους στην σφαίρα της φαντασίας στην Ελλάδα και το 308 πλέον είναι ολοφάνερα μια γενιά πίσω. Long live the King λοιπόν και οι Κορεάτες με το Ν

  • autofn

    Πάλι καλά που δεν έμεινε η κορεάτικη απομίμηση.
    https://www.youtube.com/watch?v=slKBoH4NvCc