Αν και στην θεωρία τα συγκεκριμένα μοντέλα δεν είναι άμεσοι ανταγωνιστές, η πράξη είναι κάπως διαφορετική. Κοινός τους παρανομαστής η κίνηση στον εμπρός άξονα, και για να επιλέξει κάποιος ένα hothatch θα πρέπει να ψάξει πολύ για να καταλήξει, που η τελική απόφαση θα γίνει καθαρά με τα προσωπικά του κριτήρια. Και αυτό γιατί όλα τους είναι εξαιρετικά.

Το i30 N διαθέτει τον 2,0-λιτρο T-GDI turbo κινητήρα, που συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, και με το Performance Package αποδίδει 275 άλογα με 353 Nm ροπής. Κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 6,1 δευτερόλεπτα, φοράει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό και εξάτμιση με σύστημα βαλβίδων, ενώ η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 250 χλμ/ώρα.

Το Civic Type R φορά έναν 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο turbo κινητήρα, απόδοσης 320 ίππων και 400 Nm ροπής. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς, και για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 5,7 δευτερόλεπτα, με την τελική να φτάνει μέχρι τα 272 χλμ/ώρα.

Το Leon Cupra R έχει κάτω από το καπό έναν 2-λιτρο turbo κινητήρα, με τη δύναμη να αγγίζει τα 310 άλογα, από τις 5.800 μέχρι τις 6.500 σ.α.λ., όταν η ροπή φτάνει τα 380 Nm, διαθέσιμη από τις 1.800 μέχρι τις 5.700 σ.α.λ.. Η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα, μέσα από ένα αυτόματο ή χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.

Το Megane RS κινείται με έναν 1.800αρη turbo τετρακύλινδρο κινητήρα αποδίδει 280 άλογα στις 6.000 σ.α.λ., με την ροπή να φτάνει τα 390 Nm. Η κίνηση στέλνεται στον εμπρός άξονα, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 5,8 δευτ. και το χιλιόμετρο σε 25 δευτ.

Τέλος, το 308 GTi φοράει έναν turbo κινητήρα, 1,6 λίτρων, με τη δύναμή του να αγγίζει τα 270 άλογα στις 6.000 σ.α.λ., και η ροπή τα 330 Nm από τις 1.900 μέχρι τις 5.500 σ.α.λ..