Καλοί οι χρόνοι και οι κόντρες στην ευθεία, αλλά εκεί που πραγματικά φαίνεται τι αξίζει πραγματικά ένα σύγχρονο hothatch είναι η πίστα. Και στο παρακάτω video θα δεις δύο πολύ “hot” παίχτες, το νέο Renault Megane RS 280 Cup και το Hyundai i30N στην πίστα του Blyton Park στην Αγγλία.

Το i30 N διαθέτει τον 2,0-λιτρο T-GDI turbo κινητήρα, που συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, και με το Performance Package αποδίδει 275 άλογα με 353 Nm ροπής. Κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 6,1 δευτερόλεπτα, φοράει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό και εξάτμιση με σύστημα βαλβίδων, ενώ η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 250 χλμ/ώρα.

Από την άλλη, το Megane RS κινείται με έναν 1.800αρη turbo τετρακύλινδρο κινητήρα αποδίδει 280 άλογα στις 6.000 σ.α.λ., με την ροπή να φτάνει τα 390 Nm. Η κίνηση στέλνεται στον εμπρός άξονα, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 5,8 δευτ. και το χιλιόμετρο σε 25 δευτ.

  • SkidRAW

    Ωραια συγκριση παιδια! το CUP με το απλο i30N!!

    • Στέλιος Ναούμ

      re paidia posa aloga vgazei to aplo RS plaka plaka?

    • SkidRAW

      Το απλο rs δεν εχει λιγοτερα αλογα αλλα δεν εχει το τορσεν διαφορικο, τα brembo φρενα και τα αρκετα σκληροτερα αμορτισερ σε σχεση με το cup. Επισης το cup βγαινει σε χειροκινητο μονο. Πολλοι ισως δεν παρουν το πακετο του cup στο megane, αλλα ποιος θα παρει i30N χωρις το Performance??

    • tabasco

      Απ` οσο γνωρίζω και οι δυο εκδοσεις του μεγκαν φοράνε brembo με την ίδια διάμετρο (355 χλστ).Το μονο που αλλάζει ειναι ότι στην cup έκδοση ειναι βαμμένα (κόκκινα).Αισθητική διαφοροποίηση δλδ και μόνο.
      :)

    • SkidRAW

      Πολυ σωστα,γραψε λαθος! :-)

  • Στέλιος Ναούμ

    me liga logia [o palios me ton neo] bravo stin hundai pou pleon vlepei sta matia ton gallo se aytes tis katigories pou oloi ton vlepoun me kialia ,,fysika sto sxedio o gallos polu kompsos o koreatis proxeiro ftiniarikos miden ais8itiki alla apo kapoy prpei na arxisei o neos.h Hundai teleutaia ekane mono sostes kiniseis pire tous sostous an8ropous

  • ΘΑΝΟΣ

    πολυ καλο το ι30ν αλλα το rs δεν χορταινω να το βλεπω

  • crazyfrog

    για την ελλαδα λογω κινητηρα και μονο -και τοσο καλο να μην ηταν-θα διαλεγα το ρενω με κλειστα τα ματια.που ειναι αυτα τα μεγκαν κουπε που συνοδευαν παντοτε καθε γενια?καποτε ειχαμε κουπε χωρις να εχουμε κινητηρες τωρα εχουμε κινητηρες και δεν εχουμε κουπε…

    • Ale

      Αυτό με τα κουπέ που λες είναι μεγάλο θέμα και πιστεύω πως θα λείψουν από την αγορά. Ας ελπίσουμε να επιστρέψουν σύντομα.

      Όσο για το σχόλιό σου πάνω στον κινητήρα δεν μπορώ να συμφωνήσω. Το n κοστίζει 29000 στην performance έκδοση, ενώ το megane σύμφωνα με τις φήμες https://www.autoblog.gr/2018/05/01/oi-times-tou-neou-renault-megane-rs-sthn-eurwph/ θα κοστίζει 45-50. Και 40 σου λέω εγώ να κοστίζει, η διαφορά των 11000+ δεν καλύπτεται από την οικονομία στο φόρο πολυτελείας. 430 ευρώ το χρόνο είναι για τα πρώτα 10 χρόνια (και πέφτει όταν περνάνε τα χρόνια), άρα στο τέλος θα σου προσθέσει 4000 πες στην τιμή. Η υπόλοιπη διαφορά των 7000+ είναι σημαντική νομίζω…

      Από εκεί και πέρα είναι θέμα γούστου. Εμένα προσωπικά το megane μου αρέσει πολύ απ’έξω, αλλά μέσα μου φαίνεται λες και τους τελείωσε η έμπνευση ή βαρέθηκαν να ασχοληθούν.

    • crazyfrog

      το θεμα δεν ειναι τα 430.το θεμα ειναι οτι στην κωλοχωρα τα 430 μπορει σε μια νυχτα να γινουν 4300 χωρις να δωσουν λογαριασμο σε κανενα.την πατησα μια φορα με διλιτρο(το οποιο απο 330 περιπου ευρω τελη-εφτασε πανω απο 1000 με διπλασιασμο τελων και προσθηκη φορου πολυτελειας) και απο τοτε τα 1929 κυβικα για μενα ειναι ιερο οριο που δεν ξαναπαραβιαζεται.
      ΥΓ¨:αν δεν κανω λαθος τοτε η μια κυβερνηση ειχε προσθεσει φορο πολυτελειας,η επομενη τον ενσωματωσε στα τελη κυκλοφοριας-πηγαν 660 απο 330 και στη συνεχεια προσθεσε δευτερο φορο πολυτελειας στα διλιτρα,και καπως ετσι εφτασα τα χριστουγεννα να πληρωνω πανω απο 1000 ευρω.
      πιθανως κανω λαθος για τα 330 αλλα καπως ετσι εχει η ιστορια.

    • Ale

      Δεν έχεις και άδικο να το φοβάσαι, αλλά με την ίδια λογική και οι γονείς μου που έχουν 1800κ.ε. προσεύχονται να μην τους πιάσουν τα τρελά τους στην κυβέρνηση και ρίξουν και άλλο λίγο το όριο. Από την άλλη, με βάση τη στεγνή εισπρακτική λογική που έγιναν αυτά τα μέτρα, σε ρωτάω εγώ τι θα τους εμποδίσει να βάλουν και κανένα φόρο στα 1600κ.ε. που έχει γεμίσει ο τόπος τετοια ντιζελάκια και SUV/Crossover; έτσι όπως το έχουν κάνει οτιδήποτε πάνω από παπάκι σε λίγο θα θεωρείται πολυτέλεια…

    • crazyfrog

      τιποτε δεν τους εμποδιζει αλλα δεν ξερω γιατι φαινεται οτι εχουν κατι με το σκαλοπατι των 1929 κυβικων.ανεκαθεν ολες οι αλλαγες σχετιζονταν μαυτο.

    • SkidRAW

      Ειναι απλο, γιατι θεωρουν το 2λιτρο πολυτελεια οι π@π@ροπνιχτες.
      Ποσος κοσμος μπορει και θελει να παρει 2λιτρο και τον σταματανε οι φοροι, τουλαχιστον ας το ανεβαζανε απο τα 2,5 και πανω, υπαρχουν τοσες επιλογες στα 2 λιτρα..αλλα τι να λεμε τωρα εδω φοβομαστε μην το κατεβασουν…