Ο Gordon Murray, ο άνθρωπος που σχεδίασε την McLaren F1 παρουσιάζει τη νέα έκδοση του πρωτοποριακού σασί του, iStream.

Το ονομάζει iStream Superlight και συνδυάζει αλουμίνιο υψηλής αντοχής με CFRP, έτσι ώστε σύμφωνα με την εταιρία να προσφέρει δομή και τεχνολογίες αντίστοιχες με αυτή των μονοθεσίων της Formula 1.

Η νέα διαδικασία κατασκευής προσφέρει ένα ασφαλές σασί που βελτιώνει τον χειρισμό και την αντοχή του αυτοκινήτου, ενώ παράλληλα ζυγίζει 50% λιγότερο σε σχέση με ένα πλαίσιο κατασκευασμένο από χάλυβα.

Το iStream Superlight είναι ευέλικτο και πάνω του μπορούν να κατασκευαστούν από μικρά αυτοκίνητα πόλης, μέχρι σπορ μοντέλα, SUV και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, εξοικονομώντας έτσι σημαντικά κεφάλαια σε όσες εταιρίες αποφασίσουν να το χρησιμοποιήσουν.

Μαζί με το iStream Superlight η εταιρία παρουσιάζει και το iStream lightweight seat, ένα υπερελαφρύ κάθισμα, κατασκευασμένο με την ίδια φιλοσοφία του iStream Superlight πλαισίου. Είναι κατασκευασμένο από GFRP ή CFRP και ζυγίζει έως και 30% λιγότερο σε σχέση με ένα απλό κάθισμα.

Παράλληλα η εταιρία ανακοίνωσε πως το T.43, το νέο κεντρομήχανο σπορ μοντέλο που ετοιμάζει θα ζυγίζει μόλις 850 κιλά, αποδίδοντας 220 άλογα από έναν τρικύλινδρο turbo κινητήρα 1,5-λίτρου που θα συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Θα έχει μήκος 3,64 μέτρα, πλάτος 1,75 μέτρα, ύψος 1,24 μέτρα και μεταξόνιο 2,5 μέτρων.

  • mixalhs7

    Να και κάτι ενδιαφέρον!

  • και ποσο κοστιζει σε σχεση με ενα σασι απο χαλυβα ??

    • Anestis Genk

      γάματα (εικάζω)

    • jim_1

      Επίσης δεν μας λέει σε σχέση με ποιο χάλυβα ζυγίζει λιγότερο..?Υπάρχουν σασί όπως τις Suzuki πού είναι είδη αρκετά ελαφριά..Και η τιμή καθορίζει τα πάντα..

  • costas

    Αναρτηση korres p4 με αυτο το σασι ιδανικος συνδυασμος

  • xtra

    ο ανθρωπος ειναι αιωνες μπροστα