Το power unit της γαλλικής ομάδας είναι ξεκάθαρα το τρίτο τη τάξει σε θέμα απόδοσης στον κόσμο της Formula 1, και γι’αυτό όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής της ομάδας, Cyril Abiteboul, το 2019 η Renault θα παρουσίασει ένα εντελώς νέο σύνολο.

Πιο συγκεκριμένα, ο Abiteboul δήλωσε ότι η ομάδα του Enstone δεν θα χρησιμοποιήσει το Spec 3 ως βάση του κινητήρα του επόμενου έτους, καθώς ο νέος θα είναι σχεδιασμένος από λευκό χαρτί και δεν θα φέρει τίποτα από την τρέχουσα αρχιτεκτονική.

Ο 41-χρονος managing director της Renault Sport F1 Team τόνισε:

Είναι ένας νέος κινητήρας, ένας από τους λόγους για τους οποίους επιλέξαμε νέα δομή είναι γιατί το Spec C δεν δίνει περισσότερα από την άποψη της απόδοσης. Περιοριζόμαστε από την αρχιτεκτονική του τρέχοντος power unit.

Με δεδομένο ότι θέλουμε να αυξήσουμε τη δύναμη του κινητήρα για τη νέα χρονιά, πάμε για ένα νέο κινητήρα. Όχι μόνο σε ό,τι έχει να κάνει με το ERS, γιατί δεν έχουμε να πάρουμε πολλά από εκεί, αλλά το υπόλοιπο μέρος του κινητήρα εσωτερικής καύσης [ICE] θα είναι καινούριο.

Θα πρέπει, όμως, να είμαστε κάπως προσεκτικοί και για αυτό χρειάζεται να κινηθούμε με πειθαρχία στον σχεδιασμό και την κατασκευή, ώστε να βεβαιωθούμε ότι δεν θα θέσουμε τους εαυτούς μας σε δύσκολη θέση στο ξεκίνημα της σεζόν.

Ο Abiteboul εξήγησε πως πήραν αυτή την απόφαση, καθώς έβλεπαν ότι οι υπόλοιποι κατασκευαστές παρουσιάζουν συνεχή πρόοδο και η στασιμότητα από το εργοστάσιο στο Viry-Chatillon θα τους άφηνε πίσω, σχολιάζοντας:

Κατά την άποψή μου, αυτό που πληρώνει περισσότερο η F1 είναι η στασιμότητα: στασιμότητα στους στόχους, στο όραμα, στον οργανισμό, στις προτεραιότητες. Αλλά, την ίδια ώρα, είναι αρκετά γενναία για να δει τι δεν είναι αρκετά καλό ή τι δε δουλεύει. Αυτό ακριβώς έχω εγώ ως υποχρέωση, μαζί με το υπόλοιπο διοικητικό team. Και αυτό που με εντυπωσιάζει είναι ότι δεν υπάρχει στασιμότητα στον τομέα της εξέλιξης των κινητήρων.

Τέλος, ο Γάλλος εξήγησε ότι βρίσκονται σε καλό στάδιο της εξέλιξης του νέου κινητήρα για το 2019, λέγοντας:

Είμαστε ήδη σε προχωρημένο στάδιο στον πάγκο δοκιμών, κάναμε πολλά χιλιόμετρα, είχαμε δύο μέρη που ήταν πρόβλημα αυτό το έτος: το turbo και το MGU-K. Με το MGU-K δεν είχαμε προβλήματα μέχρι τώρα, ούτε στον πάγκο δοκιμών ούτε στην πίστα, κανένα πρόβλημα, η τελευταία προδιαγραφή του turbo φαίνεται καλή.