H Ferrari κυκλοφόρησε την Testarossa, και τις δύο μετέπειτα μεταλλάξεις της, την 512 TR και την F512 M, από το 1984 έως το 1996. Η πρώτη έβγαινε από το εργοστάσιο στο Maranello μέχρι το 1991 και παρήχθησαν 7.177 αυτοκίνητα.

Η Testarossa επανασχεδιάστηκε και στην έκθεση του Los Angeles του 1991 παρουσιάστηκε ως 512 TR (TR σημαίνει TestaRossa) και ουσιαστικά αποτελούσε ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο, έχοντας -μεταξύ άλλων- και βελτιωμένη κατανομή βάρους, 41% εμπρός: 59% πίσω. Η Ferrari κατασκεύασε 2.2651 μονάδες της 512 TR , ενώ η F512 M, η τελευταία έκδοση της Testarossa, κατασκευάστηκε σε 501 αυτοκίνητα.

Η συγκεκριμένη είναι μια 512 TR, κατασκευής 1992 και από τότε έχει διανύσει 44.376 χλμ. Βρίσκεται προς πώληση από την επίσημη αντιπροσωπεία της Ferrari και Maserati στο Newport Beach, της California, με την τιμή της να ορίζεται στα 259.000 δολάρια (€227.840), όταν καινούρια κόστιζε 212.160 δολάρια.

Η 512 TR παίρνει κίνηση από έναν 4.9-λίτρων flat-12 ατμοσφαιρικό κινητήρα, τοποθετημένος στο κέντρο και κατά τον διαμήκη άξονα. Κάθε κύλινδρος έχει τέσσερις βαλβίδες (συνολικά 48), η λίπανση γίνεται μέσω συστήματος ξηρού κάρτερ, με την αναλογία συμπίεσης να είναι 10,00:1. Η απόδοση του έφτασε τα 434 άλογα στις 6.750 σ.α.λ. και τα 491 Nm στις 5.500 σ.α.λ.. Η κίνηση μεταφέρεται στον πίσω άξονα, μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου πέντε σχέσεων, με το ιταλικό αυτοκίνητο να επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 4,8 δευτερόλεπτα, τα 0-160 χλμ/ώρα σε 10,7 δευτερόλεπτα, ενώ μπορεί να ολοκληρώσει το 400άρι σε 13,2 δευτερόλεπτα και το χιλιόμετρο σε 23,4 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να πιάσει η 512 TR είναι 313 χλμ/ώρα.

Η 512 TR φοράει ζάντες 18 ιντσών, με ελαστικά 235/40 εμπρός και 295/35 ZR πίσω, ενώ οι αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός έχουν διάμετρο 315 χλστ., και οι πίσω 310 χλστ.