Για εκείνους που τα 600 άλογα της BMW M6 δεν είναι αρκετά, η G-Power προσφέρει ένα αναβαθμισμένο κιτ για τον V8 4,4-λίτρων turbo κινητήρα, ενώ ταυτόχρονα αναβαθμίζει οπτικά το γερμανικό μοντέλο και το κάνει να μοιάζει με τη M4 GTS.
Ξεκινώντας από τα μηχανικά, από το εργοστάσιο η M6 αποδίδει 560 άλογα και 680 Nm ροπής στην “απλή” έκδοση, καθώς η απόδοση στην Competition έκδοση ανέρχεται στα 600 άλογα και 700 Nm. Με την περιποίηση του γερμανικού βελτιωτικού οίκου, αυτός αυξάνει την ιπποδύναμή του στα 800 άλογα, με την ροπή να εκτοξεύεται στα 1.050 Nm, χάρη στα νέα turbo και περιφερειακά.
Πιο συγκεκριμένα, το λογισμικό Performance Software V4 κοστίζει €3.519.43, τα νέα turbo €4.581.50, οι downpipes με sport καταλύτη €4.593.40, ενώ η εξάτμιση τιτανίου €6,501.47, χωρίς τις carbon απολήξεις, κόστους €1,446.59. Οι τιμές αυτές αφορούν τη γερμανική αγορά, χωρίς κόστος τοποθέτησης.
Με αυτή την ιπποδύναμη, η ανοικτή M6 μπορεί να κάνει τα 0-200 χλμ/ώρα σε 9,8 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 330 χλμ/ώρα, αφού πρώτα πληρώσεις την αφαίρεση του περιοριστή ταχύτητας, €516,70. Ο οίκος τοποθετεί επίσης coilover, ρυθμιζόνενες καθ’ύψος αναρτήσεις, νέες ελαφρύτερες ζάντες 21″ και ελαστικά επιδόσεων, διαστάσεων 255/30 εμπρός και 295/25 πίσω.
Εμφανισιακά, η G-Power έδωσε στη M6 την όψη της M4 GTS, καθώς έχει τοποθετήσει νέο εμπρός spoiler, πλαϊνές ποδιές, διαχύτη, αεροτομή και νέο καπό, όλα φτιαγμένα από carbon.