Τον Σεπτέμβριο του 2017 η Toyota ανακοίνωσε την σειρά εκδόσεων GR, με τα αρχικά των GR Sport εκδόσεων να προέρχονται από το Gazoo Racing, με την Toyota να διαβαθμίζει σε τρία διαφορετικά “επίπεδα” τα μοντέλα επιδόσεων, με το GR Sport να βρίσκεται στη βάση, να ακολουθεί το GR, ενώ στη κορυφή συναντάμε τα GRMN μοντέλα.

Μετά την παρουσίαση των GT86 GR Sport και του Yaris GR Sport σειρά παίρνει το Hilux. Αυτό έκανε το ντεμπούτο του πριν λίγα λεπτά στην έκθεση του Σάο Πάολο, στην Βραζιλία, με το Hilux GR Sport να γίνεται το πρώτο GR μοντέλο που εξελίχθηκε και παράγεται στη Λατινική Αμερική. Επίσης, το Hilux GR Sport γίνεται το πρώτο μοντέλο της ιαπωνικής εταιρίας σχεδιασμένο από την Toyota Gazoo Racing για εκτός δρόμου χρήση.

Σύμφωνα με την εταιρία, το νέο Hilux GR Sport προσφέρει γνήσια αίσθηση διασκέδασης, καθώς η επαναρυθμισμένη ανάρτηση βελτιώνει τα δυναμικά χαρακτηριστικά του. Φοράει πιο σκληρά εμπρός ελατήρια και νέα αμορτισέρ, ενώ νέα χαρτογράφηση υπάρχει και στο σύστημα διεύθυνσης, που υπόσχεται πιο γραμμική και προοδευτική απόκριση στις εντολές του οδηγού.

Το μοντέλο αποκτά νέο bodykit αποτελούμενο από μπροστινό spoiler, πλαϊνές ποδιές, LED φώτα ομίχλης, αεροτομή και μερικές carbon λεπτομέρειες. Οι μαύρες ζάντες είναι διαστάσεων 17″, ενώ φοράει και μεγαλύτερα φρένα. Τέλος, μηχανικά το Hilux GR Sport κινείται με τον 2,8-λίτρων turbodiesel απόδοσης 177 ίππων με 450 Nm ροπής. Αυτός συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο, με την κίνηση να μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς.

Το Hilux GR Sport θα διατίθεται σε τρία διαφορετικά χρώματα και οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν στις αρχές του επόμενου έτους. Δεν υπάρχει καμία ενημέρωση για το αν θα κυκλοφορήσει εκτός Βραζιλίας, αλλά στη χώρα του καφέ θα είναι διαθέσιμες μόνο 420 μονάδες.