Η Mercedes-Benz ξεκίνησε τις παραδόσεις των πρώτων GLC F-CELL, το οποίο όπως ξέρεις είναι το μοναδικό plug-in hybrid υδρογονοκίνητο όχημα της αγοράς. Το GLC F-CELL είναι διαθέσιμο μόνο σε συγκεκριμένες πόλεις της Γερμανίας, όπως Στουτγάρδη, Βερολίνο, Αμβούργο, Φρανκφούρτη, Μόναχο, Κολονία και Ντίσελντορφ, οι οποίες διαθέτουν σταθμούς φόρτισης υδρογόνου μόνο σε κυβερνητικά γραφεία και άλλους οργανισμούς.

Επιπλέον, ένας πολύ μικρός αριθμός αυτοκινήτων θα παραδοθεί σε επιλεγμένους πελάτες και μόνο μέσω μίσθωσης, κάτι που καθιστά τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα ως beta tester της “ανώριμης” αυτής τεχνολογίας. Η Daimler αναφέρει ότι η συνεργασία της με την H2 Mobility θα συμβάλλει στην επέκταση του δικτύου σταθμών ανεφοδιασμού υδρογόνου στη Γερμανία από 50, σε περίπου 100 έως το τέλος του 2019, με μακροπρόθεσμο στόχο 400 σταθμών.

Το GLC F-Cell συνδυάζει κυψέλες καυσίμου που χρησιμοποιούν το υδρογόνο ως καύσιμο και μπαταρίες για την αποθήκευση ενέργειας. Αυτό σημαίνει ότι η μπορεί να κινηθεί είτε με ηλεκτρισμό από τις μπαταρίες είτε με ηλεκτρισμό από το υδρογόνο. Να θυμίσω, ότι στην κυψέλη καυσίμου το οξυγόνο αντιδρά με το υδρογόνο δημιουργώντας ηλεκτρισμό και νερό. Από αυτή την χημική αντίδραση, το νερό αποβάλλεται και αυτή είναι η μοναδική εκπομπή, με τον ηλεκτρισμό να κινεί το όχημα.

Το γερμανικό SUV αποδίδει 211 άλογα και 350 Nm ροπής και εξοπλίζεται με δύο δεξαμενές υδρογόνου χωρητικότητας 4,4 κιλών. Σε υβριδική μορφή, έχει αυτονομία 478 χλμ., με κάθε δεξαμενή να χρειάζεται 3 λεπτά για να γεμίσει με υδρογόνο. Με χρήση ηλεκτρικής ενέργειας από τις μπαταρίες, η GLC F-Cell έχει αυτονομία μόλις 51 χλμ., καθώς η μπαταρία ιόντων-λιθίου έχει χωρητικότητα μόλις 13,5 kWh, και η φόρτιση της μέσω wallbox φορτιστή 7,4kW χρειάζεται 1,5 ώρες για να φορτίσει από το 10% έως το 100%.

Το σύστημα των κυψελών καυσίμου είναι τοποθετημένο στον χώρο του κινητήρα, στις ίδιες βάσεις με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης που εξοπλίζεται το μοντέλο. Από την άλλη, ο ηλεκτροκινητήρας και οι μπαταρίες βρίσκονται στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Η GLC F-Cell διαθέτει τέσσερα προγράμματα οδήγησης, το Hybrid, το F-Cell, το Battery και το Charge.