Μετά τη παρουσίαση της ανανεωμένης S-Class sedan, η Mercedes παρουσιάζει τις ανανεωμένες S-Class Coupe και Cabriolet που θα κάνουν ντεμπούτο στην έκθεση της Φρανκφούρτης την επόμενη εβδομάδα.

Τα αυτοκίνητα διαθέτουν ανασχεδιασμένη μάσκα και ανανεωμένα φώτα “Multibeam” με LED. Στο πίσω μέρος υπάρχουν νέα γραφικά στα φωτιστικά σώματα (OLED στον πρόσθετο εξοπλισμό) και μικρή ποσότητα χρωμίου κάτω από τον προφυλακτήρα που ενώνει τις απολήξεις των εξατμίσεων. Επίσης συναντάμε νέα γρίλια, νέες ζάντες 20″ με την Mercedes να προσφέρει στον πρόσθετο εξοπλισμό τα LED Intelligent Light με Ultra Wide Beam.

Κίνηση παίρνουν από τους νέους κινητήρες εξακύλινδρους και V8 κινητήρες. Ο biturbo 3,0-λίτρων V6 αποδίδει 367 άλογα στην έκδοση S450, με τον biturbo 4,0-λίτρων V8 να παράγει 469 άλογα με 700 Nm ροπής στις εκδόσεις S560. Οι S63 AMG φορούν τον ίδιο κινητήρα, αλλά στη περίπτωσή τους αποδίδει 612 άλογα με 900 Nm ροπής.

Ο κινητήρας αντικαθιστά τον παλιό πλέον 5,5-λίτρων, με την τετρακίνητη S63 AMG να αποκτά και ένα νέο AMG Speedshift MCT 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Η πισωκίνητη S65 AMG συνεχίζει να φορά τον V12 6,0-λίτρων απόδοσης 630 ίππων με 1.000 Nm ροπής.

Στο εσωτερικό συναντάμε νέο πιο κομψό τριάκτινο τιμόνι, νέα ξύλινα διακοσμητικά, ατμοσφαιρικό φωτισμό LED με 64 διαθέσιμα χρώματα και νέες διπλές οθόνες υψηλής ευκρίνειας 12,3 ιντσών που λειτουργούν ως ψηφιακός πίνακας οργάνων και προβάλλουν τις λεπτομέρειες του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Στο τιμόνι τα κουμπιά αφής Touch Control λειτουργούν όπως οι οθόνες των smartphones, ενώ όλες οι λειτουργίες μπορούν να ελεγχθούν μέσω του touchpad στην κεντρική κονσόλα αλλά και μέσω φωνητικών εντολών. Οι οθόνες μάλιστα έχουν τρία διαφορετικά στυλ προβολής (Classic, Sport και Progressive).

Οι ανανεωμένες S-Class φέρουν μια νέα σειρά από συστήματα υποστήριξης του οδηγού με προηγμένες αυτόνομες δυνατότητες χάρη στο νέο λογισμικό και hardware. Αυτά είναι η εντελώς αυτόνομη στάθμευση και το αυτόνομο σύστημα διεύθυνσης για μικρο χρονικό διάστημα.

Το σύστημα Energizing Comfort δημιουργεί κάθε 10 λεπτά διαφορετικές “διαθέσεις” στον οδηγό και στους επιβάτες. Υπάρχουν 6 διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας του που αλλάζουν τις ρυθμίσεις στο σύστημα μασάζ των καθισμάτων, στη μουσική, στο αρωματικό χώρου και στον ατμοσφαιρικό φωτισμό.

Επίσης εξοπλίζεται με το σύστημα Active Emergency Stop Assist που σταματά μόνο του το αυτοκίνητο σε περίπτωση που ο οδηγός δεν αντιδράσει, με τα συστήματα Active Steering και Distance Assist να έχουν βελτιωθεί, ενώ το Active Lane Change Assist ενεργοποιείται πλέον με το πάτημα ενός κουμπιού. Η ανανεωμένη S-Class αυξομειώνει αυτόματα την ταχύτητα που κινείται στις στροφές και στις διασταυρώσεις, συνυπολογίζοντας και τα όρια ταχύτητας.

Στην ίδια έκθεση η Mercedes θα παρουσιάσει το πρωτότυπο Mercedes Concept EQA, ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που μας δείχνει ένα ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής που θα πωλείται με τα σήμερα του τμήματος EQ και θα έχει αντίπαλο το BMW i3. Επίσης στο περίπτερό της θα υπάρχει και η GLC F-Cell, η έκδοση υδρογόνου της GLC, πρωτότυπο προ-παραγωγής της οποίας είχε παρουσιαστεί το 2016.

  • Akis Dk

    Πανεμορφη και αυτη !!!

  • liospi

    η χλιδή σε όλο της το μεγαλείο. το μόνο φάουλ, από εμένα, τα πολλά led στα εμπρός φανάρια

  • σε μια αλλη ζωη θα την επερνα και θα εκανα βολτες στην καλιφορνια και θα φορτωνα καθε μερα και νεα γκομενακια …

  • σε μια αλλη ζωη θα την επερνα και θα εκανα βολτες στην καλιφορνια και θα φορτωνα καθε μερα και νεα γκομενακια …

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Κουκλάρα και χλιδάτη πάντα, άκρως ποθητή είτε σε κουπέ είτε σε κάμπριο.

  • rous

    Χωρις αντιπαλο.