Μετά την πρωινή διαρροή, η Land Rover παρουσίασε επίσημα το νέο Range Rover Evoque σε μια ειδική εκδήλωση που διοργάνωσε στο Λονδίνο.

1Σχεδίαση

Η δεύτερη γενιά του Evoque δεν έχει ρηξικέλευθες αλλαγές σχεδιαστικά σε σχέση με την πρώτη γενιά. Η σχεδίασή του είναι εξελικτική, αντλώντας ορισμένα στοιχεία από το Velar. Με 775.000 πωλήσεις που έχει κάνει η πρώτη γενιά, οι σχεδιαστές της Land Rover δεν θέλησαν να ρισκάρουν, παρουσιάζοντας κάτι εντελώς διαφορετικό.

2Πλατφόρμα

Το νέο Evoque κατασκευάζεται πάνω στη νέα Premium Transverse Architecture πλατφόρμα που παρέχει περισσότερο χώρο στους επιβάτες, ειδικά στο πίσω μέρος. Το μήκος του φτάνει τα 4,37 μέτρα, το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 20 mm, με τον χώρο αποσκευών να έχει αυξηθεί κατά 10% και να αγγίζει πλέον τα 591 λίτρα, που μετά την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων (40:20:40), αυτός μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 1.383 λίτρα.

Το σώμα του νέου Evoque είναι 13% πιο άκαμπτο από τον προκάτοχό του, ενώ και τα επίπεδα θορύβου και κραδασμών έχουν μειωθεί σημαντικά. Η Land Rover αναφέρει πως στη προσπάθεια της να μειώσει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, χρησιμοποιεί 33 κιλά φυσικά και ανακυκλωμένα υλικά για την κατασκευή του νέου Evoque.

Η ανάρτηση αποτελείται από γόνατα MacPherson μπροστά και πολλαπλών συνδέσμων πίσω, με μια ενεργή ανάρτηση να βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό.

3Εσωτερικό

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, αλλά και οι Touch Duo Pro διπλές οθόνες αφής στο ταμπλό, με τον κεντρικό καθρέπτη να είναι στην ουσία HD οθόνη που προβάλει την εικόνα του πίσω μέρους μέσω κάμερας. Το τιμόνι είναι νέο, τα μπροστινά καθίσματα διαθέτουν 16 ηλεκτρικές ρυθμίσεις, υπάρχει ιονιστής και σύμφωνα με την εταιρία, προσφέρει μια σειρά υλικών και συνδυασμών που θα δημιουργήσουν “έναν ήρεμο και γαλήνιο χώρο, εξασφαλίζοντας την άνεση των επιβατών”.

Η Land Rover λέει ότι το Evoque είναι το πρώτο αυτοκίνητό της που διαθέτει την τεχνολογία “Smart Settings”, η οποία χρησιμοποιεί AI για να μάθει τις συνήθειες του οδηγού για να ρυθμίζει αυτόματα τα καθίσματα, την θέση του τιμονιού, τις ρυθμίσεις θερμοκρασίας κλπ.

4Κινητήρες

Για πρώτη φορά το Evoque θα προσφέρεται με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα. Αυτό συνδυάζει με τον 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο Ingenium κινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα 48-volt, συνολικής απόδοσης 300 ίππων, με την μπαταρία που βρίσκεται στο πάτωμα, να φορτίζει κατά το φρενάρισμα. Το σύστημα συνδυάζεται με το 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ZF.

Επίσης θα προσφέρεται με τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους Ingenium κινητήρες βενζίνης απόδοσης έως 250 ίππων, αλλά και με τον 2,0-λιτρο diesel απόδοσης από 150 έως 240 ίππων. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με τον 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ZF, εκτός από τον entry-level 2,0-λιτρο diesel κινητήρα των 150 ίππων που συνδυάζεται και με το 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Μέσα στο 2019 θα προστεθεί και μια plug-in υβριδική έκδοση.

5Τεχνολογίες

Το νέο Evoque συνδυάζεται με νέο σύστημα τετρακίνησης στον βασικό εξοπλισμό που αποσυνδέει τους πίσω τροχούς αυτόματα όταν δεν είναι απαραίτητο προκειμένου να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου.

Επίσης φέρει την δεύτερη γενιά του συστήματος Active Driveline με Driveline Disconnect. Επίσης διαθέτει το σύστημα Terrain Response 2 που ανιχνεύει αυτόματα την επιφάνεια που κινείται και προσαρμόζει ανάλογα τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου. Σύμφωνα με την εταιρία, το νέο μοντέλο της μπορεί να περάσει μέσα από νερά ύψους έως 60 εκατοστών.

Μια ακόμη τεχνολογία που ξεχωρίζει είναι και το Ground View που κάνει “αόρατο” το καπό και ο οδηγός μπορεί να βλέπει τι βρίσκεται κάτω από το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου του.

6Τιμή

Στην Αγγλία το Evoque ξεκινά από τις £31.600 (€35.680) στην έκδοση D150, ενώ η D150 έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο ξεκινά από τις £35.100 (€39.630). Η D240 έκδοση κοστίζει £38.600 (€43.580). Η γκάμα των βενζινοκινητήρων ξεκινά από τις £35.950 (€40.590) και φτάνει έως τις £40.350 (€45.560).