Με το τέλος του έτους να πλησιάζει, η εποχή πριν από τα Χριστούγεννα είναι εποχή βραβείων. Ήδη έχουμε δει μερικά όμως δεν είναι ποτέ αρκετά. Έτσι, όπως συνηθίζει κάθε χρονιά, το αμερικάνικο Ward’s Auto ανακοίνωσε τους νικητές για τους καλύτερους κινητήρες της χρονιάς.

Αυτό που προκαλεί εντύπωση πριν προχωρήσουμε στα αναλυτικά αποτελέσματα, είναι πως για πρώτη φορά ανάμεσα στους 10 καλύτερους κινητήρας της χρονιάς υπάρχουν 4 ηλεκτροκίνητοι (2 υβριδικοί, 1 αμιγώς ηλεκτρικός και 1 υδρογόνου), 3 turbo βενζίνης, 1 diesel και 2 V8.

Για να προκύψει η λίστα με τους καλύτερους, οι editors του Ward’s Auto αξιολογούν τους κινητήρες στους τομείς της ιπποδύναμης, της ροπής, των τεχνικών χαρακτηριστικών (συγκριτικά), του θορύβου, της οικονομίας καυσίμου και της εφαρμογής νέων τεχνολογιών. Φέτος, οι υποψήφιοι ήταν 34, που αποτελούνται από νέα ή σημαντικά ανανεωμένα σύνολα του 2018, ενώ για να συμπεριληφθεί ένα όχημα, η τιμή του δεν πρέπει να ξεπερνά τα $64.000.

Οι 10 κινητήρες που κέρδισαν φέτος -με αλφαβητική σειρά- είναι οι εξής:

13.0L (B58) DOHC Turbocharged I-6 (BMW X5)

26.2L OHV V-8 with DFM (Chevrolet Silverado)

35.0L DOHC V-8 (Ford Mustang GT/Bullitt)

43.0L DOHC TurboDiesel V-6 (Ford F-150)

52.0L DOHC Atkinson i-VTEC 4-Cyl./HEV (Honda Accord Hybrid)

6120-kW Fuel Cell/Electric Propulsion System (Hyundai Nexo)

7150-kW Propulsion System (Hyundai Kona EV)

82.0L DOHC VC-Turbo 4-Cyl. (Infiniti QX50)

92.0L DOHC Atkinson 4-Cyl./HEV (Lexus UX 250h)

103.6L DOHC Pentastar eTorque V-6 (Ram 1500)