Ή αλλιώς ρεύμα εναντίoν βενζίνης. Στην προκειμένη περίπτωση ο βενζινοκινητήρας του Kia Stinger GT S είναι πιο δυνατός από το πιο “αργό” Tesla Model S, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το αμερικάνικο μοντέλο έχει μειονέκτημα. Και ο λόγος είναι η ροπή του από τις μηδέν σ.α.λ.

Κάτω από το καπό του Kia Stinger GT S υπάρχει ένας V6 3,3-λίτρων twin-turbo βενζίνης, απόδοσης 370 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 510 Nm ροπής από τις 1.300 σ.α.λ., που είναι σε θέση να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,7 δευτερόλεπτα, καθιστώντας το, το γρηγορότερο μοντέλο παραγωγής που έχει κατασκευάσει ποτέ η κορεατική εταιρία. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων, και το βάρος να ανέρχεται στα 1.909 κιλά.

Από την άλλη, το Model S 75D διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 365 ίππων και 660 Νm. Είναι σε θέση να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 4,3 δευτερόλεπτα, και το βάρος να ανέρχεται στα 2.108 κιλά.