Τον περασμένο μήνα η Mazda παρουσίασε το νέο Mazda3 με το μοντέλο να ξεκινά εμπορική πορεία στην Ευρώπη εντός του 2019 και θα πωλείται με δύο κινητήρες βενζίνης και έναν πετρελαίου.

Βασικός κινητήρας θα είναι ο ατμοσφαιρικός 2,0-λιτρος SkyActiv-G απόδοσης 122 ίππων, ενώ ακολουθεί ο νέος πετρελαιοκινητήρας Skyactiv-D 1,8-λίτρων απόδοσης 116 ίππων με 270 Nm ροπής. Ο κινητήρας αυτός αντικαθιστά τους 1,5 SkyActiv-G και 2,2 SkyActiv-G.

Ο κινητήρας με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι φυσικά ο 2,0-λιτρος Skyactiv-X απόδοσης 181 ίππων. Ο κινητήρας αυτός έχει βελτιωμένη θερμική απόδοση σε επτά βασικούς τομείς, με το σημαντικότερο γεγονός να είναι η ανάφλεξη του καυσίμου, μιας και παρότι διαθέτει μπουζί, η ανάφλεξη του καυσίμου γίνεται κυρίως μέσω της συμπίεσης, δηλαδή όπως στους κινητήρες diesel. Το σύστημα υπόσχεται και μειωμένους ρύπους, πέραν την μειωμένης κατανάλωσης.

1Διάβασε επίσης

Πώς ο SkyActiv-X κινητήρας της Mazda είναι τόσο αποδοτικός

Οι κινητήρες συνδυάζονται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, αλλά και με 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Η κίνηση μεταφέρεται στον μπροστά άξονα, με το σύστημα τετρακίνησης να βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό.