Μετά τη χθεσινή διαρροή, η ιταλική εταιρία παρουσιάζει σήμερα την ανανεωμένη Huracan, προσθέτοντας στο τέλος τη λέξη Evo, συντομογραφία του “evoluzione” που σημαίνει εξέλιξη. Η νέα έκδοση του μοντέλου έρχεται στα μέσα του κύκλου ζωής της “μικρής Lambo, και, σύμφωνα με την εταιρία, η Huracan Evo εξελίχθηκε με βάση τη δύναμη και τις επιδόσεις της Huracan Performante και ενσωματώνει καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά και βελτιωμένη αεροδυναμική, ενώ φέρνει και μια σειρά οπτικών αναβαθμίσεων μέσα και έξω.

1Κινητήρας

Ξεκινώντας από τα μηχανικά μέρη, η Huracan Evo κινείται με έναν 5,2-λίτρων ατμοσφαιρικό V10 κινητήρα της Lamborghini, ο οποίος πλέον αποδίδει 640 άλογα στις 8.000 σ.α.λ. και 600 Nm στις 6.500 σ.α.λ. Οι βαλβίδες εισαγωγής είναι από τιτάνιο, διαθέτει νέο σύστημα εξαγωγής με νέα ελαφριά εξάτμιση. Το βάρος της (κενό) ανέρχεται στα 1.422 κιλά, και για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 2,9 δευτ. (0,3 δευτ. πιο γρήγορα από πριν), για το 0-200 χλμ/ώρα 9 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 325 χλμ/ώρα.

2Δυναμικά χαρακτηριστικά

Σημαντικές αλλαγές στις τεχνικές προδιαγραφές του αυτοκινήτου περιλαμβάνουν την υιοθέτηση του συστήματος τετραδιεύθυνσης, που προσδίδει στο ιταλικό supercar επιπλέον ευελιξία, καθώς και το σύστημα torque vectoring για την μέγιστη πρόσφυση στις στροφές. Οι μηχανικοί της Lamborghini έχουν επίσης αναβαθμίσει την ενεργή ανάρτηση με πιο άμεσα αμορτισέρ, ενώ έχουν τροποποιήσει και το σύστημα τετρακίνησης, το οποίο μπορεί να στείλει όλη τη δύναμη του κινητήρα σε έναν μόνο τροχό.

Όλα τα παραπάνω ελέγχονται από τη νέα κεντρική μονάδα, την οποία η εταιρία ονομάζει Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata (LDVI). Η Lamborghini αναφέρει ότι ο μοναδικός συνδυασμός όλων αυτών των συστημάτων δημιουργούν ένα εξαιρετικά ευέλικτο και ευαίσθητο αυτοκίνητο με απαράμιλλο επίπεδο ελέγχου. Η Huracan Evo διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης, τα οποία επιλέγονται από το διακόπτη ANIMA στο τιμόνι, και αυτά είναι το Strada, το Sport και το Corsa, με το καθένα να αλλάζει την αίσθηση του τιμονιού, του φρένου, του πεντάλ γκαζιού και του κιβωτίου. Τέλος, για την ακινητοποίηση του αυτοκινήτου από τα 100 χλμ/ώρα το αυτοκίνητο χρειάζεται μόλις 31,9 μέτρα.

3Εμφάνιση

Οι οπτικές διαφορές της Huracan Evo σε σχέση με την “απλή” Huracan εντοπίζονται στους νέους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, που χαρίζουν στο αυτοκίνητο μια χαμηλή, δυναμική προσωπικότητα, αλλά το πιο σημαντικό είναι το γεγονός πως εξασφαλίζουν την καλύτερη αεροδυναμική του απόδοση. Πατά σε νέες 20άρες ζάντες, με τον πίσω προφυλακτήρα να διαθέτει μεγαλύτερους αεραγωγούς για καλύτερη απαγωγή της θερμότητας του κινητήρα, ενώ ενσωματώνει τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Νέα είναι και η πίσω αεροτομή, ενώ νέας σχεδίασης είναι και ο πίσω διαχύτης.

4Εσωτερικό

Αρκετές αλλαγές διαθέτει και η καμπίνα της Huracan Evo, καθώς στην κεντρική κονσόλα υπάρχει πλέον μια νέα μεγάλη, 8.4 ιντσών, κάθετη οθόνη αφής, που αντικαθιστά πολλά από τα κουμπιά και διακόπτες. Το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας υποστηρίζει Apple CarPlay, ενώ υπάρχει προαιρετικό σύστημα τηλεμετρίας.

5Διαθεσιμότητα

Η Lamborghini ανακοίνωσε ότι οι πρώτες Huracan Evo θα καταφθάσουν στα γκαράζ των πελατών της από την άνοιξη του 2019, με την τιμή της να διαμορφώνεται ως εξής: στην Αγγλία από 165.256 λίρες (χωρίς φόρους, €184.148) στις Η.Π.Α από 261.274 δολάρια (χωρίς φόρους, €228.343), στην Κίνα 3.298.100 RMB (με φόρους €420.639) και στην Ιαπωνία 29.843.274 yen (χωρίς φόρους, €240.888). Μπαίνοντας εδώ μπορείς να δημιουργήσεις την Huracan Evo όπως την ονειρεύεσαι.