H Porsche παρουσίασε την 911 GT3 Touring με σκοπό να ρίξει τις εξωπραγματικές τιμές των “μεταχειρισμένων” 911 R, καθώς πρακτικά τα δύο μοντέλα είναι ίδια. Κοινό τους χαρακτηριστικό το χειροκίνητο κιβώτιο. Στο παρακάτω video θα δεις τον Carlos Lago να συγκρίνει μια 911 GT3 Touring με μια 911 GT3, έτσι ώστε να δει πόσο πιο αργή είναι η πρώτη με το χειροκίνητο κιβώτιο σε σχέση με τη δεύτερη που διαθέτει το PDK.

Η 911 GT3 Touring είναι μια έκδοση της κανονικής 911 GT3 και δεν διαθέτει την μεγάλη αεροτομή της τελευταίας, αλλά αυτή της 911 R, ενώ από τη συγκεκριμένη έκδοση της 911 προέρχεται και ο διαχύτης. Κατά τα άλλα, όλα τα υπόλοιπα στοιχεία είναι της 911 GT3 με την γερμανική εταιρία να θέλει η συγκεκριμένη έκδοση της 911 να δίνει βάρος περισσότερο στην άνεση και στην ευχρηστία σε σχέση με τις 911 R και 911 GT3. Τα φωτιστικά σώματα δεν είναι σκουρόχρωμα όπως στην 911 GT3, με τις ζάντες 20″ να φορούν ελαστικά 245/35 μπροστά και 305/30 πίσω. Η απόσταση από το έδαφος έχει μειωθεί κατά 25 χιλιοστά, με το λογότυπο της Porsche και τα άλλα σήματα να είναι βαμμένα μαύρα στην έκδοση εξοπλισμού “Black Exterior Touring Package”.

Ο 4.0-λίτρων κινητήρας της αποδίδει 500 άλογα με 460 Nm ροπής και προσφέρεται αποκλειστικά με το 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,9 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 316 χλμ/ώρα. Έχει σύστημα τετραδιεύθυνσης και μηχανικό πίσω διαφορικό με σύστημα κλειδώματος με σύστημα PTV. Στον βασικό εξοπλισμό συναντάμε το σύστημα Porsche Communication Management (PCM), την εφαρμογή Porsche Track Precision και το σύστημα Connect Plus.

Από την άλλη, η “απλή” 911 GT3 φορά έναν εκπληκτικό 6-κύλινδρο 4,0-λιτρο boxer, που αποδίδει 500 άλογα και 460 Nm ροπής. Η δύναμη δεν είναι αυτή που παίζει τον απόλυτο ρόλο, αφού ο χαρακτήρας των αυτοκινήτων είναι πιο σημαντικός από μερικά άλογα, όπως θα δεις να αναμετρούνται στην πίστα του Rockingham.