Θα περίμενες η Bentley, με μοντέλα αξίας εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ και χρήση μηχανικών μερών από τα ράφια του VW Group, να είναι ιδιαίτερα κερδοφόρα και να μην έχει οικονομικά προβλήματα. Φαίνεται, όμως, ότι η πραγματικότητα είναι ακριβώς η αντίθετη.

Με βάση τα τελευταία οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου της VW, η Bentley σημείωσε ζημιές ύψους τα €137 εκατομμυρίων τους πρώτους εννέα μήνες του 2018, σε αντίθεση με μια πολύ μικρή κερδοφορία το ίδιο διάστημα του προηγούμενου έτους. Μεταξύ των λόγων για τους οποίους συνέβη αυτό ήταν η πτώση της βρετανικής λίρας μετά την ψηφοφορία των κατοίκων του Ηνωμένου Βασιλείου για έξοδο από την Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά και οι αργές πωλήσεις της νέας Continental GT.

Αυτή ήταν η αιτία που οι κύριοι μέτοχοι του VW Group, οι οικογένειες Piech και Porsche, δεν είναι ικανοποιημένοι με την οικονομική συμβολή της Bentley στον Όμιλο. Στην πραγματικότητα, έχει δοθεί τελεσίγραφο στη βρετανική εταιρία να γίνει κερδοφόρα μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, χωρίς ωστόσο οι Wolfgang Porsche και Hans Michel Piech να δηλώνουν τι θα συμβεί εάν η Bentley δεν ανταποκριθεί στις προσδοκίες τους.

Χαρακτηριστικές ήταν οι δηλώσεις των δυο προαναφεθέντων κυρίων, με τον Porsche να τονίζει:

Το σημαντικό για κάθε μάρκα [του VW Group] είναι να παράγει ένα λογικό περιθώριο κέρδους. Αυτό δεν συμβαίνει σήμερα στη Bentley και δεν είμαστε ικανοποιημένοι.

Ενώ από την πλευρά του ο Piech είπε:

Πρέπει να γίνει κερδοφόρα σε ένα έως δύο χρόνια.

Θέλοντας να καθησυχάσει τους πάντες, ο CEO της Bentley, Adrian Hallmark, ισχυρίστηκε ότι η εταιρία του θα είναι κερδοφόρα το 2019.