Στο περίπτερο της Hyundai στο Ντιτρόιτ έκαναν την πρώτη τους εμφάνιση τα Veloster N TCR και Elantra GT N Line.

Το πρώτο είναι ένα νέο αγωνιστικό που θα συμμετέχει στο πρωτάθλημα IMSA Michelin Pilot Challenge, έχοντας αντιπάλους τα Audi RS3 LMS TCR, Honda Civic Type R TCR και Volkswagen Golf GTI TCR.

Περίπου το 85% των μερών του Veloster N TCR είναι ίδια με τα αυτά του i30 N TCR. Έτσι κίνηση παίρνει από έναν 2,0-λιτρο turbo τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 350 ίππων με 450 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων, με την κίνηση να στέλνεται σε όλους τους τροχούς.

Φορά επιθετικό bodykit με μεγάλη πίσω αεροτομή, ζάντες 18″ και αγωνιστικά φρένα με 6-πίστονες δαγκάνες και δίσκους διαστάσεων 380 mm μπροστά και 2-πίστονες πίσω με δίσκους 278 mm. Διαθέτει ρυθμιζόμενη ανάρτηση, roll cage, bucket κάθισμα, ζώνη ασφαλείας 6 σημείων και ψηφιακό πίνακα οργάνων. Η τιμή του ξεκινά από τα 135.000 ευρώ.

Το Hyundai Elantra GT N Line από την άλλη, αντικαθιστά το Elantra GT Sport και διαθέτει ζάντες 18″, σπορ προφυλακτήρες, μαύρες και ασημί λεπτομέρειες, διπλές απολήξεις εξατμίσεων και σήματα N Line. Ουσιαστικά είναι η έκδοση I30 N Line για την απέναντι πλευρά του Ατλαντικού.

Στο εσωτερικό συναντάμε σπορ καθίσματα, μεταλλικά πεντάλ, σπορ δερμάτινο τιμόνι και νέο επιλογέα ταχυτήτων. Η εταιρία προχωρά επίσης σε βελτίωση της απόκρισης του κινητήρα, με την ανάρτηση να είναι σκληρότερη. Οι δίσκοι των φρένων είναι μεγαλύτεροι και φορά ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 διαστάσεων 225/40.

Επίσης έχει σκληρότερες βάσεις κινητήρα και βάσεις κιβωτίου, παχύτερες αντιστρεπτικές και διαφορετικές ρυθμίσεις στο σύστημα διεύθυνσης. Μηχανικά προσφέρεται με τον 1.600αρη turbo κινητήρα απόδοσης 201 ίππων με 265 Nm ροπής που μπορεί να συνδυαστεί τόσο με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, όσο και με 7-τάχυτο αυτόματο.