Η Centenario παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης το 2016 για να τιμήσει τα 100ά γενέθλια του ιδρυτή της Ferrucio Lamborghini και βγήκε σε εξαιρετικά περιορισμένη παραγωγή 40 μονάδων, 20 coupe και 20 roadster.

Μια από τις 20 coupe που κατασκεύασε η Lamborghini αναζητά νέο ιδιοκτήτη, με το αυτοκίνητο να έχει διανύσει από το 2017 μόλις 391 χλμ., με την αντιπροσωπεία της Lamborghini στο Las Vegas να ζητά 3.090.990 δολάρια για να την αποχωριστεί.

Το αυτοκίνητο βασίζεται στην Aventador και φορά τον V12 ατμοσφαιρικό κινητήρα 6,5-λίτρων, όπου για την περίσταση αποδίδει 770 άλογα με 700 Nm ροπής. Η δύναμη στέλνεται σε όλους τους τροχούς και τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2,8 δευτερόλεπτα, τα 0-300 χλμ/ώρα σε 23,5 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα μεγαλύτερη των 350 χλμ/ώρα.

Ο σχεδιασμός της θυμίζει κάτι από την Asterion, έχοντας διαφορετικά φωτιστικά σώματα, αεριζόμενο καπό, μπροστά splitter, πλαϊνές ποδιές παρόμοιες με αυτές της Veneno, τεράστιο διαχύτη, αναδιπλούμενη αεροτομή και τριπλές απολήξεις εξατμίσεων τοποθετημένες στο κέντρο.

Το σώμα και το μόνοκοκ σασί είναι εξολοκλήρου από carbon, κάτι που είχαμε να δούμε από την Sesto Elemento. Το πάνω μισό μέρος του αμαξώματος είναι σε γυαλιστερό carbon fibre, ενώ το κάτω μισό έχει μείνει σε ματ. Παρά την εκτενή χρήση carbon, το βάρος της Centenario αγγίζει τα 1.520 κιλά, μόλις 5 λιγότερα από την Aventador SV.