Μετά από χρόνια αναμονής, η Honda έβγαλε στην παραγωγή το NSX, τον διάδοχο του αυτοκινήτου που είχε βάλει την υπογραφή του ο Ayrton Senna. Οι Ιάπωνες ήξεραν ότι ο ανταγωνισμός θα είναι πολύ σκληρός, έτσι επέλεξαν τον υβριδισμό για να τροφοδοτήσουν το NSX. Κατά κύριο λόγο, η δύναμη προέρχεται από έναν twin-turbo V6 κινητήρα, 3,5 λίτρων, που αποδίδει 500 άλογα, στις 6.500-7.500 σ.α.λ., και 550 N·m ροπής, στις 2.000-6.000 σ.α.λ..
Η συνδυαστική δύναμη αγγίζει τα 580 άλογα και 645 Nm ροπής, με τον ήχο να μην είναι ό,τι καλύτερο έχουμε ακούσει, αφού τα διπλά turbo λειτουργούν αρνητικά σε αυτό. Οι βελτιωτικές εταιρείες είναι εδώ, με τους μηχανικούς της Armytrix να ετοιμάζουν ένα νέο σύστημα εξάτμισης για το NSX. Ο ήχος δεν είναι καθόλου άσχημος.