Αυτή η Porsche 911 GT3 Touring Package έχει έξτρα εξοπλισμό αξίας $60.000

Σχετικά άρθρα

Ο ιδιοκτήτης αυτής της μπλε Porsche 911 GT3 Touring έχει επιλέξει να τοποθετήσει στο αυτοκίνητό του επιπλέον εξοπλισμό αξίας 60.000 δολαρίων. Το χρώμα κόστισε 12.830 δολάρια, οι ζάντες 1.220 δολάρια, τα κεραμικά φρένα 9.210 δολάρια, το σύστημα ανύψωσης του μπροστινού μέρους 2.590 δολάρια, τα bi-xenon φωτιστικά σώματα 780 δολάρια και το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ 140 δολάρια.

Στο εσωτερικό συναντάμε carbon καθίσματα αξίας 5.200 δολαρίων, δερμάτινες επενδύσεις συνολικής αξίας 18.975 δολάρια. Το PTS κλειδί κόστισε 530 δολάρια, τα πατάκια 460 δολάρια και τα αλουμινένια πεντάλ 630 δολάρια. Τέλος τo προσωποποιημένο μαρπσιέ στις πόρτες κόστισε 1.640 δολάρια.

Να θυμίσω πως η 911 GT3 Touring δεν διαθέτει την μεγάλη αεροτομή της κανονικής GT3, αλλά αυτή της 911 R, ενώ από τη συγκεκριμένη έκδοση της 911 προέρχεται και ο διαχύτης. Κατά τα άλλα, όλα τα υπόλοιπα στοιχεία είναι της 911 GT3 με την γερμανική εταιρία να θέλει η συγκεκριμένη έκδοση της 911 να δίνει βάρος περισσότερο στην άνεση και στην ευχρηστία σε σχέση με τις 911 R και 911 GT3.

Τα φωτιστικά σώματα δεν είναι σκουρόχρωμα όπως στην 911 GT3, με τις ζάντες 20″ να φορούν ελαστικά 245/35 μπροστά και 305/30 πίσω. Η απόσταση από το έδαφος έχει μειωθεί κατά 25 χιλιοστά, με το λογότυπο της Porsche και τα άλλα σήματα να είναι βαμμένα μαύρα στην έκδοση εξοπλισμού “Black Exterior Touring Package”. Επίσης στη συγκεκριμένη έκδοση σκουρόχρωμα είναι και τα φωτιστικά σώματα.

Ο 4.0-λίτρων κινητήρας της αποδίδει 500 άλογα με 460 Nm ροπής και προσφέρεται αποκλειστικά με το 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,9 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 316 χλμ/ώρα. Έχει σύστημα τετραδιεύθυνσης και μηχανικό πίσω διαφορικό με σύστημα κλειδώματος με σύστημα PTV. Στον βασικό εξοπλισμό συναντάμε το σύστημα Porsche Communication Management (PCM), την εφαρμογή Porsche Track Precision και το σύστημα Connect Plus.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Πολύ καλή επίδοση για το Opel Corsa στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το Opel Corsa δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 79 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...
Autoblog.gr