Κατά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της FCA για το 2018, η εταιρία αποκάλυψε αρκετές λεπτομέρειες για την Maserati, η οποία είδε τις πωλήσεις της να μειώνονται κατά 28% το 2018.

Η FCA θέλει να αντιστρέψει το κλίμα και έτσι θα επικεντρωθεί στην προώθηση της Levante, αντί των Ghibli και Quattroporte, ενώ στόχος της είναι από εδώ και στο εξής, η Maserati να διαχειρίζεται ως μια μάρκα πολυτελείας και όχι απλώς ως ένα κορυφαίο σήμα, παρόμοιο με την Alfa Romeo.

Η Maserati θα κατασκευάσει αρκετά νέα μοντέλα, τα οποία θα βασίζονται στην πλατφόρμα Giorgio της Alfa Romeo. Η εταιρία θέλει έως το 2022 να πουλά ετησίως 100.000 αυτοκίνητα, έχοντας περιθώριο κέρδους 15%.

Οι Ghibli και Quattroporte θα αποκτήσουν νέες γενιές το 2022, ενώ τότε θα παρουσιαστούν στην αγορά ένα νέο μικρότερο SUV μοντέλο, η νέα γενιά της Levante, αλλά και η έκδοση παραγωγής του Alfieri, που θα προσφέρεται και σε cabrio έκδοση.

Τα GranTurismo και GranCabrio καταργούνται και θα αντικατασταθούν από την Alfieri που θα προσφέρεται σε plug-in και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, έχοντας αλουμινένιο πλαίσιο. Θα είναι σε θέση να πιάσει τελική ταχύτητα 300+ χλμ/ώρα, έχοντας ενεργή αεροδυναμική και ενεργό torque vectoring με E-AWD. Τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε περίπου 2 δευτερόλεπτα.

Το δεύτερο SUV της, θα τοποθετηθεί κάτω από την Levante. Το νέο μοντέλο θα χρησιμοποιεί την πισωκίνητη πλατφόρμα Giorgio της Alfa Romeo, που χρησιμοποιούν οι Giulia και Stelvio, αλλά θα φορά κινητήρες της Maserati, όπου ανάμεσά τους θα συναντάμε και υβριδικές υλοποιήσεις. Θα έχει κατανομή βάρους 50/50, θα προσφέρει άριστο χειρισμό και η Maserati πιστεύει πως θα αντιπροσωπεύει το 26% των πωλήσεών της το 2022.

Όλα τα μοντέλα της Maserati θα προσφέρονται με αυτόνομη τεχνολογία επιπέδου 3, θα έχουν plug-in υβριδικές προτάσεις. Ηλεκτρικές υλοποιήσεις θα έχουν όλα τα μοντέλα, εκτός από το νέο μεσαίο SUV που ετοιμάζει. Τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα θα διαθέτουν τρεις ηλεκτροκινητήρες, μπαταρίες με τεχνολογία 800V και θα προσφέρουν μεγάλη αυτονομία με γρήγορους χρόνους φόρτισης.

Συνολικά η Maserati θα προσφέρει 8 plug-in υβριδικά και τέσσερα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2022. Επίσης έκανε γνωστό πως θα καταργήσει τους diesel κινητήρες στα μοντέλα της μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια. Τέλος η Maserati είπε πως όλοι οι κινητήρες της, ακόμη και οι plug-in υβριδικοί και ηλεκτροκινητήρες, θα κατασκευάζονται από την Ferrari.