Τα πολυτελή μοντέλα και τα SUVs είναι τα λιγότερο αξιόπιστα

Σχετικά άρθρα

Μια νέα έρευνα αξιοπιστίας δείχνει πως τα πολυτελή μοντέλα και τα SUVs είναι τα αυτοκίνητα εκείνα που έχουν την μικρότερη αξιοπιστία. Η έρευνα της Which?, μιας βρετανικής ένωσης καταναλωτών που ρώτησε περισσότερους από 50.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων σχετικά με την αξιοπιστία που προσφέρουν τα αυτοκίνητά τους, βρήκε πως ένα αυτοκίνητο με αξία μικρότερη των 11.000 λιρών “υποφέρει” από λιγότερα προβλήματα, σε σχέση από ένα SUV και ένα πολυτελές μοντέλο με αξία μεγαλύτερη των 53.000 λιρών.

Συγκεκριμένα, οι Βρετανοί πληρώνουν κατά μέσο όρο 53.150 λίρες (60.725 ευρώ) για την αγορά ενός νέου πολυτελούς αυτοκίνητου. Σχεδόν το 1/3 των ιδιοκτητών αυτών, το 32%, δήλωσε πως το αυτοκίνητό τους, με ηλικία μικρότερη των 3 ετών, παρουσίασε κάποιο πρόβλημα. Αυτό είναι το μεγαλύτερο ποσοστό της συγκεκριμένης έρευνας, με τα αυτοκίνητα πόλης, με μ.ο κόστος αγοράς 10.882 λίρες (€10.433) να παρουσιάζουν αντίστοιχο ποσοστό 17%, ενώ τα μικρά αυτοκίνητα με μ.ο κόστος αγοράς 16.238 λίρες (€18.553), ποσοστό 18%.

Κατηγορία Ποσοστό προβλημάτων Μ.Ο ημερών για την επισκευή Μ.Ο τιμής αγοράς
City cars 17% 1.26 £10,882
Small cars 18% 1.46 £16,238
Sports cars 21% 2.1 £39,289
Medium cars 22% 1.52 £23,699
Estates 22% 1.63 £28,559
Large cars 25% 1.51 £30,637
People carriers/MPVs 26% 1.59 £22,342
Compact SUVs 27% 1.61 £29,272
Large SUVs 27% 2 £41,296
Luxury cars 32% 2.58 £53,150

Επίσης η έρευνα έδειξε πως και τα μεγάλα SUVs ταλαιπωρούνται από προβλήματα αξιοπιστίας, σε ποσοστό 27%, με τους ιδιοκτήτες τους να πληρώνουν για την αγορά τους κατά μέσο όρο 41.296 λίρες (47.185 ευρώ).

Σύμφωνα με την έρευνα, η επισκευή των μεγάλων SUVs και των πολυτελών αυτοκινήτων διήρκεσε 2 και 2,6 μέρες αντίστοιχα κατά μέσο όρο, την ώρα που οι ζημιές στις άλλες δύο κατηγορίες χρειάστηκαν κατά μέσο 1,3 και 1,5 μέρες για να επιδιορθωθούν.

Διάβασε επίσης

Τα 25 πιο αναξιόπιστα αυτοκίνητα

Τα κυριότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα μεγάλα SUVs και τα πολυτελή μοντέλα εντοπίζονται στα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, στο λογισμικό, στις λαβές των πορτών, στις κλειδαριές, στο σύστημα πλοήγησης, στα ηλεκτρικά παράθυρα, στην ηλιοροφή, στους αισθητήρες πίεσης των ελαστικών, στους καθρέπτες, στις εξατμίσεις και στα συστήματα μείωσης των εκπομπών ρύπων.

ΠηγήWhich?

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Onvo: Η νέα μάρκα ηλεκτρικών της Nio, πρώτο μοντέλο “αντίπαλος” του Tesla Model Y

Ο διευθύνων σύμβουλος της Nio, William Li, επιβεβαίωσε ότι η εταιρία του ετοιμάζει μια ένα υπο-μάρκα αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, η οποία θα ονομάζεται Onvo...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Ουάσιγκτον: Αντιμέτωποι με περιοριστές ταχύτητας οι οδηγοί που παραβιάζουν τα όρια ταχύτητας

Οι αρχές της Ουάσιγκτον αποφάσισαν να επιτρέψουν την τοποθέτηση περιοριστών ταχύτητας στα αυτοκίνητα των οδηγών εκείνων που έχουν καταδικαστεί για σοβαρές παραβάσεις υπερβολικής ταχύτητας. Σύμφωνα...
Autoblog.gr