Εκτός από την πρωτιά (στην κατηγορία του) στην Ευρώπη για το 2018, το Nissan Leaf συνεχίζει να διατηρεί την πρωτιά των πωλήσεων στα EVs παγκοσμίως, με περισσότερες από 380.000 αυτοκίνητα να έχουν πωληθεί από το 2010, όπου και ξεκίνησε η εμπορική διάθεση της πρώτης γενιάς του μοντέλου. Λογικά, όμως, με το λανσάρισμα του Tesla Model 3 και στην Ευρώπη, δεν θα μείνει για πολύ καιρό ακόμα στην πρώτη θέση, αλλά όπως και να έχει η εμπορική επιτυχία του Leaf είναι αδιαμφισβήτητη.

Και για αυτό το λόγο η Nissan συνεχίζει να το εξελίσσει. Όπως ξέρεις, πριν έναν μήνα, στην CES στο Las Vegas, η ιαπωνική εταιρία παρουσίασε το Leaf e+, δηλαδή την έκδοση του μοντέλου με τη μεγαλύτερη μπαταρία, που στην Ευρώπη θα είναι διαθέσιμη από το καλοκαίρι. Έτσι, εκτός από την βασική έκδοση (Leaf 3.Zero e+) με τη μπαταρία ιόντων λιθίου των 40 kWh, πλέον προσφέρεται και με μια μπαταρία ιόντων λιθίου 62 kWh (Leaf 3.Zero e+ Limited Edition) που τροφοδοτεί έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 217 ίππων με 340 Nm ροπής (149 άλογα και 320 Nm ροπής η βασική έκδοση).

Σήμερα, η Nissan ανακοίνωσε ότι έχει δεχτεί μόνο στην Ευρώπη 3.000 παραγγελίες της Leaf e+ έκδοσης, με την Νορβηγία να έχει σχεδόν τις μισές από αυτές τις παραγγελίες. Καθόλου τυχαίο, καθώς το Leaf είναι το είναι best-seller αυτοκίνητο της αγοράς στην συγκεκριμένη σκανδιναβική χώρα.

Ο δυνατότερος κινητήρας επιτρέπει στο μοντέλο να επιταχύνει 13% γρηγορότερα από τα 80 στα 120 χλμ/ώρα σε σχέση με την βασική έκδοση. Η αυτονομία του νέου μοντέλου στον κύκλο δοκιμών WLTP ανέρχεται στα 385 χιλιόμετρα ανά φόρτιση (364 χλμ στον αμερικάνικο κύκλο δοκιμών της EPA). Η Nissan προσφέρει και έναν νέο ταχυφορτιστή 70 kW (100 kW peak) που φορτίζει ταχύτερα τη μπαταρία.

Η Nissan ανανέωσε και το εσωτερικό του Leaf, τοποθετώντας νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 8″ με over-the-air αναβαθμίσεις και υποστήριξη smartphones, αλλά και νέα διακοσμητικά. Το Leaf συνεχίζει να εξοπλίζεται με τα συστήματα ProPilot και e-Pedal.