Η κατάσταση του στόλου οχημάτων της Ελληνικής Αστυνομίας βρίσκεται σε πολύ κακή κατάσταση, με τα αστυνομικά οχήματα που είναι επιφορτισμένα με τις περιπολίες να βρίσκονται στα συνεργεία κι όσα είναι στους δρόμους, να είναι γερασμένα. Ακόμη χειρότερη είναι η κατάσταση με τις μοτοσυκλέτες της ΕΛ.ΑΣ που περισσότερες είναι στο συνεργείο, παρά στον δρόμο.

Σύμφωνα με τον Κο Μπαλάσκα, αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αστυνομικών Υπαλλήλων (ΠΟΑΣΥ) , μόνο 75 περιπολικά της ΕΛ.ΑΣ βρίσκονται στο δρόμο και τα άλλα 75 είναι σε συνεργεία. Το 30% εξ’αυτών, επισκευάζεται σε εξωτερικά, ενώ το 70% στην Αμυγδαλέζα και στα συνεργεία της ΕΛ.ΑΣ. τα οποία ωστόσο, δεν έχουν επαρκές τεχνικό προσωπικό. Τα οχήματα που είναι στο δρόμο, έχουν μέσο όρο ζωής τα 15 χρόνια κι έχουν διανύσει 600.000 χλμ.

Από τις 1.400 μοτοσυκλέτες, οι 740 είναι ακινητοποιημένες, ενώ λειτουργούν μόνο οι 660 με αρκετά χιλιόμετρα, με κάθε μια να έχει διανύσει κατά μέσο όρο 250.000 χλμ. Οι συνηθέστερες βλάβες των περιπολικών και μοτοσυκλετών, είναι τα ελαστικά, τα αναλώσιμα (τακάκια κτλ.), οι επισκευές των κινητήρων και τα τρακαρίσματα.