Από το 1990, όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε, το Clio έχει πουλήσει πάνω από 15 εκατομμύρια μονάδες, κάτι που το καθιστά το κυριότερο μοντέλο της Renault. Σύμφωνα με πληροφορίες από στελέχη της ελληνικής εισαγωγικής εταιρίας, στην καλύτερη των περιπτώσεων το νέο μοντέλο θα βρίσκεται στις αντιπροσωπείες της χώρας μας από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

Μιλώντας για το νέο Clio, όπως ξέρεις, στα τέλη του περασμένου Ιανουαρίου, η Renault παρουσίασε την πέμπτη γενιά του, και ενώ έδωσε όλες τις πληροφορίες σχετικά με τον σχεδιασμό του, τις τεχνολογίες που θα διαθέτει, καθώς και τις διαστάσεις του, η γαλλική εταιρία δεν είχε κάνει καμία αναφορά για τα κινητήρα σύνολα του.

Με αφορμή την έκθεση της Γενεύης, η γαλλική εταιρία έκανε γνωστά μερικά νέα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου. Το νέο Clio είναι διαθέσιμο με μια ευρεία γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, απόδοσης από 65 έως 130 άλογα, ενώ γίνεται και το πρώτο μοντέλο του ομίλου της Renault που θα είναι διαθέσιμο και με υβριδικό κινητήρα, τον οποίο ονομάζει E-Tech.

1Υβριδικός

Ξεκινώντας από τον τελευταίο, αυτός είναι σχεδιασμένος από τη Renault και ενσαρκώνει τις συνεργίες της Renault με τη Συμμαχία. Το υβριδικό σύνολο E-Tech αναπτύχθηκε και κατοχυρώθηκε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας από τη Renault, και χρησιμοποιεί εξαρτήματα σχεδιασμένα από τη συμμαχία. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι ένας νέας γενιάς 1,6 λίτρων βενζίνης, το οποίος συνοδεύεται από με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, ένα καινοτόμο κιβώτιο ταχυτήτων και μια μπαταρία 1,2 kWh.

Δεν ανακοινώθηκε η απόδοση του, αλλά έγινε γνωστό ότι το αυτοκίνητο θα ξεκινάει με ηλεκτρική ενέργεια και θα διαθέτει ένα δυνατό σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Η εταιρία αναφέρει ότι κινούμενος στην πόλη το 80% του χρόνου θα είναι με τον ηλεκτροκινητήρα, χαρίζοντας σου ένα κέρδος στην κατανάλωση καυσίμου μέχρι και 40% , σε σύγκριση με το αντίστοιχο συμβατικό βενζινοκινητήρα εσωτερικής καύσης σε αστικό κύκλο.

2SCe 65 και SCe 75

Μιλώντας για αυτούς, στην βάση θα υπάρχουν οι SCe 65 και SCe75, δηλαδή δύο τρικύλινδροι ατμοσφαιρικοί βενζινοκινητήρες 1.000 κ.εκ. απόδοσης 65 και 75 ίππων, με ροπή 95 Nm, που θα συνδυάζονται με ένα 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Ακολουθεί ο TCe 100, o οποίος είναι ένας τρικύλινδρος turbo κινητήρας και έχει εξελιχθεί με τις υπόλοιπες εταιρίες της συμμαχίας, όντας ο ίδιος που μπήκε πρόσφατα στο Micra.

3TCe 100

O TCe 100 αντικαθιστά τον TCe 90 και αποδίδει 100 άλογα με 160 Nm ροπής. Οι εκπομπές ρύπων είναι 100 γρ/χλμ.

Ο κινητήρας αρχικά θα είναι διαθέσιμος με ένα 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ μελλοντικά θα προστεθεί το αυτόματο X-Tronic. Τέλος, ο TCe 100 θα είναι διαθέσιμος και σε έκδοση με υγραέριο (LPG).

4TCe 130

Στην κορυφή υπάρχει ο TCe 130, o οποίος κάνει ντεμπούτο στο Clio και αντικαθιστά τον TCe 120, ενώ έχει ήδη τοποθετηθεί στα Captur, Megane, Scenic και Kadjar.

Είναι 1.300 κ.εκ. και αποδίδει 130 άλογα με 240 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με το 7-τάχυτο αυτόματο EDC κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

5dCi 85 και dCi 115

Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων, η Renault έχει ανανεώσει τον 1.500άρη τετρακύλινδρο κινητήρας, προσθέτοντας δύο νέες εκδόσεις την dCi 85 και την dCi 115. Έτσι, ο 1.5 Blue dCi αποδίδει 85 και 115 άλογα, με τη ροπή να είναι στα 220 και 260 Nm αντίστοιχα, ενώ συνδυάζονται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο.

6Διάβασε ακόμα

Επίσημο: Νέο Renault Clio