Οι μεγάλοι V12 κινητήρες μπορεί να είναι θύματα των όλο και αυστηρότερων προτύπων εκπομπών ρύπων, αλλά η Ferrari δεσμεύεται πως θα συνεχίζει να προσφέρει μοντέλα με V12 κινητήρα, μιας και αυτός αποτελεί ένα βασικό στοιχείο της.

Ο Michael Leiters, τεχνικός διευθυντής της Ferrari σε πρόσφατη συνέντευξή του δήλωσε πως θα συνεχίσουν να βελτιώνουν τον V12 κινητήρα τους κάνοντας τον πιο αποδοτικό και πράσινο, ώστε αυτός να μπορεί να ανταποκριθεί στα τελευταία πρότυπα εκπομπών. Ο Leiters απέρριψε τα όποια σενάρια ήθελαν την Ferrari να υβριδοποιήσει τον V12 κινητήρα της, μιας και κάτι τέτοιο δεν θα είχε νόημα εάν δεν μίκρυνε την χωρητικότητά του.

Η LaFerrari μπορεί να είναι υβριδική, αλλά το υβριδικό της σύστημα δεν χρησιμοποιείται για να μειωθούν οι εκπομπές ρύπων του V12 κινητήρα, αλλά για την αύξηση της απόδοσης του.

Η Ferrari ετοιμάζει υβριδικούς V6 και V8 κινητήρες, οι οποίοι θα τοποθετηθούν στα μικρότερα μοντέλα της, με τις ναυαρχίδες να προσφέρονται με V12 κινητήρες. Το πρώτο υβριδικό μοντέλο της Ferrari θα παρουσιαστεί τον Μάιο και θα φορά τον V6 2,9-λίτρων twin-turbo κινητήρα των Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio και Stelvio Quadrifoglio που θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα. Θα αποδίδει 735 άλογα με 1.085 Nm ροπής, με το αυτοκίνητο να αποφεύγει τους πρόσθετους φόρους της Κίνας, μιας και δεν θα φορά κινητήρα μεγαλύτερο των 3,0-λίτρων.

Η Ferrari ετοιμάζει 15 νέα μοντέλα έως το 2022, με το 60% εξ’αυτών να είναι υβριδικά