Ο νέος CEO της Ferrari, Louis Camilleri, ανακοίνωσε σήμερα το νέο φιλόδοξο 5ετές πλάνο της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας το οποίο περιλαμβάνει 15 νέα μοντέλα έως το 2022.

Στόχος της Ferrari για τη διασφάλιση του μέλλοντος της είναι να διπλασιάσει τα κέρδη της, να αναπτυχθεί στον τομέα της υβριδικής τεχνολογίας και να επεκτείνει το εύρος παραγωγής της -με την κυκλοφορία 15 νέων μοντέλων- μέχρι το 2022.

Περίπου 60% των μοντέλων της θα έχουν υβριδική τεχνολογία μέχρι το 2022, ενώ η Ferrari έχει στόχο να αυξήσει τα κέρδη της στα 1,8 έως 2 δισ. ευρώ από ένα δισ. που είναι προς το παρόν, καθώς και το περιθώριο κέρδους από 30,3% σε περισσότερο από 38%. Η αύξηση των κερδών θα προέλθει από τις υψηλότερες τιμές πώλησης αλλά και τα πιο πολυτελή και περιορισμένης παραγωγής μοντέλα που θα κατασκευάσει. Στόχος της Ferrari είναι να πουλά περισσότερα από 10.000 μοντέλα ετησίως.

Το νέο πλάνο έρχεται μετά τον θάνατο του ο Sergio Marchionne. Η στρατηγική περιλαμβάνει αύξηση εσόδων στα 5 δισ. από 3,5 δισ. που ήταν πέρυσι, με τις ελεύθερες ταμειακές ροές να αυξάνονται από 0,33 δισ. στα 1,1-1,25 δισ. μέχρι το 2022.

Η Ferrari δήλωσε πως όλα τα σπορ αυτοκίνητα της θα είναι υβριδικά μέχρι το 2021, αφού ετοιμάζει υβριδικούς V6 κινητήρες που συνδυάζονται με ηλεκτροκινητήρες. Τα μοντέλα της Ferrari θα χωρίζονται σε τέσσερις κατηγορίες, τις Sport, GT, Special Series και Hypercar (Icona) που θα λειτουργούν ως “πρεσβευτές” της μάρκας. O V12 ατμοσφαιρικός κινητήρας θα εξακολούθησε να υφίσταται. Η οικογένεια των GT μοντέλων θα αυξηθεί κατά 40%, με ένα νέο μεγάλο GT αυτοκίνητο με σήμα το ανορθωμένο άλογο να επιστρέφει στη γκάμα της εταιρίας.

Σχετικά με το SUV που ετοιμάζει η Ferrari, ο Camilleri δήλωσε πως αυτό θα ονομαστεί Purosangue “καθαρόαιμο” και θα κυκλοφορήσει στην αγορά 2 χρόνια αργότερα από τον προγραμματισμό του Marchionne. Όπως δήλωσε ο νέος CEO της Ferrari:

Απογοητεύομαι να ακούω τη λέξη SUV στην ίδια φράση με τη λέξη Ferrari. Ως παθιασμένος Ferrarista, ήμουν λίγο σκεπτικός, όμως όταν είδα το ντιζάιν και τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά έγινα ένας εξαιρετικά ενθουσιώδης υποστηρικτής του μοντέλου.

Η Ferrari θα προσφέρει περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης των μοντέλων της, αλλά και μεγαλύτερη αποκλειστικότητα. Επίσης ο αριθμός των αντιπροσωπειών της παγκοσμίως θα αυξηθεί.

Οι επόμενες Ferrari θα βασίζονται σε δύο νέες αρχιτεκτονικές. Η μία θα υποστηρίζει κεντρομήχανα μοντέλα και η άλλη μοντέλα με τον κινητήρα μπροστά. Και οι δύο θα μπορούν να φιλοξενήσουν υβριδικούς κινητήρες. Η Ferrari παρά τον υβριδικό, υπόσχεται πως τα νέα μοντέλα της θα παράγουν υπέροχο ήχο. Τέλος η Ferrari ετοιμάζει και ένα νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.