Η επίδοση των δύο Haas στις σημερινές κατατακτήριες δοκιμές στους δρόμους του Albert Park στη Μελβούρνη ήταν αξιοθαύμαστη, καθώς οι Romain Grosjean και Kevin Magnussen κατέκτησαν την έκτη και έβδομη θέση αντίστοιχα. Η αμερικάνικη εταιρία έδειξε ότι ήταν εξαιρετικά γρήγορη, όντας η καλύτερη πίσω από τις Mercedes, Ferrari και Red Bull.

Παρόλα αυτά, μέσα από το cockpit ο Magnussen δήλωσε ότι εντυπωσιάστηκε από την απόδοση της VF-19, ισχυριζόμενος ότι δεν μπορεί να καταλάβει ότι το μονοθέσιο του δεν βρέθηκε στην pole position, τονίζοντας:

Νομίζω ότι γενικά όλα τα μονοθέσια είναι πιο γρήγορα από πέρυσι, αλλά ξέρεις, έχουμε ένα πολύ καλό μονοθέσιο. Και είναι τρελό όταν σκέφτομαι ότι υπάρχουν και άλλα μονοθέσια τα οποία είναι πιο γρήγορα από το δικό μας, γιατί αισθάνθηκα πολύ, πολύ γρήγορα μέσα σε αυτό. Είμαστε αισιόδοξοι για τις δυνατότητές μας, αλλά ξέρεις.. .ανεξάρτητα από το τι κάναμε στις δοκιμές, είσαι πάντα νευρικός εδώ, επειδή νομίζεις ότι ξέρεις πού βρίσκεσαι, αλλά στη συνέχεια θέλεις να βγεις έξω και να αποδείξεις ότι είσαι σε καλό δρόμο. Σήμερα το κάναμε.

Μιλώντας για τον γύρο του, και τον λόγο που βρέθηκε πίσω από τον team-mate του, ο 26-χρονος Δανός είπε:

Ήταν ένας σκ@τά γύρος. Δεν έκανα από αυτό που έπρεπε να κάνω και έκανα ένα μεγάλο λάθος στο Q1, που σήμαινε ότι έπρεπε να χρησιμοποιήσω ένα άλλο σετ ελαστικών για να περάσω στο Q2. Αυτό σημαίνει ότι είχαμε μόνο ένα σετ για το Q3, το οποίο είναι τρελό, διότι θα έπρεπε να ήμασταν εύκολα μέσα με ένα μόνο σετ στο Q1. Αυτό ήταν το λάθος μου και στη συνέχεια έκανα έναν γύρο, είχα μια μόνο ευκαιρία στο Q3 και αυτό δεν ήταν πολύ ωραίο. Νομίζω [χάσαμε] μερικά δέκατα εύκολα, φρέναρα πολύ αργά στην στροφή 6, ευτυχώς το αυτοκίνητο έχει καλή πρόσφυση, οπότε απλώς έστριψε, πάτησα γκάζι και έφυγα αλλά έχασα πολύ χρόνο εκεί.

Ο Grosjean, εν τω μεταξύ, δεν ήταν έκπληκτος από την εντυπωσιακή εμφάνιση της Haas στις κατατακτήριες, αποκαλύπτοντας ότι η ομάδα έκρυψε την απόδοση της την Παρασκευή, λέγοντας:

Επειδή ήξερα ότι ήμασταν δυνατοί και αισθάνθηκα καλά στο μονοθέσιο, και ναι, γνωρίζαμε πόσα περιθώρια έχουμε από την άποψη χαρτογράφησης του κινητήρα.