Vettel: Δεν είμαι σίγουρος πού πήγε ο ρυθμός της Ferrari

Σχετικά άρθρα

Αποτελεί νόμος στην Formula 1 να μην βγάζει κανείς συμπεράσματα από τις χειμερινές δοκιμές, αλλά φέτος η Ferrari φαινόταν απροσδόκητα γρήγορη στην Βαρκελώνη. Ωστόσο, στον πρώτο αγώνα της χρονιάς, στους δρόμους του Albert Park της Μελβούρνης στην Αυστραλία, οι Ιταλοί δεν κατάφεραν να βγάλουν αυτό το ρυθμό, με την Mercedes να κυριαρχεί.

Ο Sebastian Vettel τερμάτισε τέταρτος, 57 δευτ. πίσω από τον νικητή του αγώνα, Valtteri Bottas, έχοντας δεχτεί προσπέρασμα από τον Max Verstappen της Red Bull, ενώ ο team mate Charles Leclerc δέχτηκε εντολή από τον pit wall της Ferrari να μείνει πίσω από τον Γερμανό και να κρατήσει απόσταση ασφαλείας.

Ο Vettel δεν ήταν ευχαριστημένος με την αίσθηση του αυτοκινήτου του από το FP1 και παραδέχτηκε ότι δεν μπόρεσε να βρει λύση κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, λέγοντας χαρακτηριστικά:

Ήμασταν αργοί. Είχα πάρα πολύ λίγη πρόσφυση. Στη Βαρκελώνη, ήμασταν πολύ ικανοποιημένοι με τη ζωή των ελαστικών από την πρώτη μέρα. Η ισορροπία ήταν σωστή, το μονοθέσιο ανταποκρινόταν σε αυτό που του ζητούσα να κάνει και είχα πολύ εμπιστοσύνη. Όλο το Σαββατοκύριακο, συνοψίζοντας, δεν είχα την εμπιστοσύνη που είχα στη Βαρκελώνη, δεν ένιωθα το μονοθέσιο ώστε να παίξω, δεν έκανε ό,τι ζητούσα. Υπήρχαν αναλαμπές – εδώ και εκεί ήμασταν δυνατοί. Η απόδοσή μας σε ορισμένες στροφές ήταν καλή, αλλά η πλειοψηφία των στροφών δεν ήταν, γι ‘αυτό ήμασταν πιο αργοί από τους άλλους και χάσαμε σήμερα.

Ο επικεφαλής της ομάδας της Ferrari, Mattia Binotto, είπε ότι η ιταλική ομάδα δεν είναι σίγουρη γιατί αντιμετώπισαν δυσκολίες ώστε να κάνουν το μονοθέσιο να έχει το σωστό παράθυρο λειτουργίας, μετά από τόσο επιτυχημένες δοκιμές:

Είχαμε θέμα με τα ελαστικά, δοκιμάσαμε διαφορετικά set-up, αλλά ποτέ δεν είχαμε τη σωστή ισορροπία. Είχαμε έλλειψη πρόσφυσης. Καταλάβαμε γιατί; Πιθανώς όχι. Πρέπει να πάμε πίσω, να αναλύσουμε όλα τα δεδομένα και να αξιολογήσουμε τι συνέβη.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr