Η ελληνική αντιπροσωπεία της Honda στην Ελλάδα ανακοίνωσε πως το CR-V Hybrid είναι άμεσα διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά, σε 2 εκδόσεις με προτεινόμενες λιανικές τιμές:

  • Honda CR-V Hybrid i-MMD 2Wd e-CVT Elegance: €44.650
  • Honda CR-V Hybrid i-MMD AWD e-CVT Elegance: €47.650

Το μοντέλο φορά το υβριδικό i-MMD (Intelligent Multi Mode Drive) σύστημα κίνησης που συνδυάζει τον 2,0-λιτρο i-VTEC κινητήρας βενζίνης στον κύκλο Atkinson απόδοσης 145 ίππων και δύο ηλεκτροκινητήρες, που αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων-λιθίου 1,3 kWh. Η συνολική απόδοση του συνόλου αγγίζει τα 184 άλογα και η ροπή φτάνει τα 315 Nm. Σύμφωνα με την Honda, η προσθιοκίνητη έκδοση του CR-V Hybrid καταναλώνει κατά μέσο όρο 5,3 λίτρα βενζίνης ανά 100 χλμ., με τις εκπομπές ρύπων να φτάνουν τα 120 γρ/χλμ. Η τετρακίνηση έκδοση του CR-V Hybrid εκπέμπει 126 γρ. CO2 ανά χλμ., με την μέση κατανάλωση να ανακοινώνεται στα 5,5 λίτρα/100 χλμ.

Η υβριδική έκδοση του μοντέλου είναι στο πλαίσιο της δέσμευσης της ιαπωνική εταιρία ότι θα υπάρχει ηλεκτροκίνητη έκδοση για κάθε μοντέλο της στην Ευρώπη. To i-MMD διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης για την παροχή της καλύτερης δυνατής απόδοσης. Στη λειτουργία EV Drive, το σύστημα αντλεί ενέργεια από τη μπαταρία ιόντων λιθίου για να τροφοδοτήσει τον ηλεκτρικό κινητήρα και να κινήσει τους τροχούς, με τον κινητήρα βενζίνης απενεργοποιημένο.

Στη λειτουργία Hybrid Drive, ο κινητήρας βενζίνης δίνει ενέργεια σε ένα δεύτερο κινητήρα/γεννήτρια, που συμπληρώνει την ηλεκτρική ενέργεια από τις μπαταρίες. Τέλος, η λειτουργία Engine Drive ενεργοποιεί έναν μηχανισμό, ο οποίος δημιουργεί άμεση σύνδεση μεταξύ του βενζινοκινητήρα και των τροχών.

Η κατάσταση του i-MMD εμφανίζεται στην οθόνη ανάμεσα στα όργανα, όπου μπορείς να βλέπεις την φόρτιση της μπαταρίας, ένα γράφημα της τρέχουσας ροής ισχύος και την κατάσταση επαναφόρτισης του συστήματος. Η εναλλαγή μεταξύ των προγραμμάτων οδήγησης γίνεται αυτόματα από το σύστημα i-MMD, χωρίς να χρειάζεται να πατήσεις κάποιο κουμπί.