Το Sport Quattro είναι ίσως το πιο θρυλικό αυτοκίνητο της Audi, καθώς αποτελεί την έκδοση παραγωγής του αγωνιστικού Sport Quattro που έγραψε με χρυσά γράμματα την ιστορία του στο Group B. Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 1983, έχοντας κοντύτερο μεταξόνιο κατά 320 χλστ. από το “απλό” Quattro, χαρακτηριστικό που του έδωσε το παρατσούκλι “κοντό Quattro”, ενώ επίσης ήταν ελαφρύτερο και ισχυρότερο. Εμφανισιακά, κυρίως στο μπροστινό μέρος, έχει αρκετές αλλαγές, με το σώμα του να είναι κατασκευασμένο από carbon-kevlar.

Η FIA απαιτούσε την παραγωγή τουλάχιστον 200 πολιτικών αυτοκίνητων για να επιτρέψει την συμμετοχή στο παγκόσμιο πρωτάθλημα rally. Η Audi κατασκεύασε 214 και τα πούλησε έναντι περίπου 200.000 Γερμανικών μάρκων των καθένα. Ο πεντακύλινδρος, υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας είναι ελαφρά υποκυβισμένος σε σχέση με το κανονικό Quattro, και από τα 2.144 κ.εκ έχει μειωθεί στα 2.133 κ.εκ, αποδίδοντας ωστόσο 306 άλογα και περίπου 350 Nm ροπής και συνδυαζόταν με μόνιμη τετρακίνηση φυσικά. Τα 100 χλμ/ώρα από στάση έρχονται σε μόλις 4,8 δευτερόλεπτα ενώ το μοντέλο διαθέτει τεχνολογίες όπως self-locking διαφορικά, ABS με προγράμματα κ.ά.

Το συγκεκριμένο είναι παραγωγής Απριλίου 1984 και παραδόθηκε στην επίσημη αντιπροσωπεία της Audi στο Manchester της Αγγλίας. Ο manager της Audi Sport UK, David Sutton αγόρασε το αυτοκίνητο και πήρε πρώτη φορά πινακίδες το 1986, κρατώντας το στη συλλογή του μέχρι το 2010, όταν και το αγόρασε ο σημερινός ιδιοκτήτης από την Ισπανία. Οι δύο συγκεκριμένοι ιδιοκτήτες του έχουν διανύσει συνολικά 79.200 χλμ., με το αυτοκίνητο να είναι τελείως εργοστασιακό.

Είναι πλήρως λειτουργικό και σε άριστη κατάσταση, καθώς ο ιδιοκτήτης από την Ισπανία ξόδεψε από το 2016 έως το 2018 πάνω €50.000 για να το φέρει σε αυτή την κατάσταση. Είναι ένα από τα 22 που βγήκαν από το εργοστάσιο βαμμένο στο συγκεκριμένο μπλε (Copenhagen Blue) χρώμα, με την τιμή που ζητάει ο πωλητής να είναι 475.000 ευρώ.