Επίσημο: Νέο Ford Kuga με τρία υβριδικά σύνολα

Σχετικά άρθρα

Με την Ford να έχει επιλέξει να απέχει από τις μεγάλες εκθέσεις αυτοκινήτων, πραγματοποίησε σήμερα στο Άμστερνταμ το Go Further event, όπου -μεταξύ άλλων- παρουσίασε τη νέα -τρίτη- γενιά του Kuga. To νέο SUV της εταιρίας γίνεται το πιο “ηλεκτροκίνητο“ μοντέλο στην ιστορία της Ford, ενώ στην γκάμα του Kuga υπάρχει η έκδοση Titanium, η ST Line και η πολυτελής Vignale.

Το Kuga είναι το καλύτερο σε πωλήσεις SUV της Ford στην Ευρώπη και το #3 μοντέλο της μάρκας στην ήπειρο μας, μετά τα Fiesta και Focus. Το 2018, πουλήθηκαν 153.800 Kuga, ενώ από το 2008, όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε, έχουν πουληθεί περίπου 1,1 εκατομμύρια αυτοκίνητα.

Εμφάνιση

Το νέο Kuga έχει εντελώς νέο σχεδιασμό, με το μοντέλο να λανσάρει μία νέα πιο ανάγλυφη και απέριττη εξωτερική σχεδίαση. Η αεροδυναμική σιλουέτα περιλαμβάνει ένα μακρύτερο μεταξόνιο, με το νέο Kuga να διαθέτει μακρύτερο καπό, πιο κεκλιμένο πίσω παρμπρίζ και χαμηλότερη γραμμή οροφής. Το αποτέλεσμα είναι το νέο Kuga να διαθέτει μια συναισθηματική σχεδίαση, όντας κομψότερο οπτικά, χαμηλότερο και φαρδύτερο.

Οι εκδόσεις Vignale, ST-Line και Titanium είναι διαμορφωμένες η κάθε μία με το δικό της χαρακτήρα. Το Kuga Titanium συνδυάζει υψηλό επίπεδο εξοπλισμού και ποιότητας. Ανάμεσα στα στοιχεία που ξεχωρίζουν είναι η σπορ ποδιά και ο αντίστοιχος πίσω διαχύτης, οι βαμμένοι στο χρώμα του αμαξώματος καθρέπτες, τα πλαϊνά προστατευτικά και οι λαβές θυρών, τα φώτα ημέρας LED και οι στάνταρ ζάντες αλουμινίου των 17 ιντσών ή προαιρετικά των 19 ιντσών.

Το Vignale διαθέτει αποκλειστικά στοιχεία, όπως φινίρισμα από σατινέ αλουμίνιο για τις ράγες οροφής, τους προφυλακτήρες και τα ένθετα των μαρσπιέ, καθώς και μία μοναδική, κομψή σχεδίαση για τους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες. Περιλαμβάνει επίσης στοιχεία όπως χρωμιωμένο φινίρισμα για τη μάσκα και δύο απολήξεις για την εξάτμιση, σε συνδυασμό με στάνταρ ζάντες αλουμινίου των 18 ιντσών και προαιρετικά των 19 ή 20 ιντσών. Τα δερμάτινα καθίσματα Windsor σε αποκλειστικό, εξαγωγικό μοτίβο Vignale, το δερμάτινο και θερμαινόμενο τιμόνι αλλά και τα πολυτελή βελούδινα πατάκια, αναβαθμίζουν την εικόνα του εσωτερικού.

Τέλος, το Kuga ST-Line είναι εμπνευσμένο από τα μοντέλα Ford Performance και περιλαμβάνει προφυλακτήρες και πλαϊνές ποδιές στο χρώμα του αμαξώματος, μάσκα, εμπρός ποδιά, πίσω διαχύτη και ράγες οροφής με μαύρο φινίρισμα. Μία μεγάλη πίσω αεροτομή, οι στάνταρ ζάντες αλουμινίου των 18 ιντσών ή προαιρετικά των 19 ιντσών, και η διπλή απόληξη της εξάτμισης ενισχύουν το σπορ χαρακτήρα της έκδοσης.

Το νέο Kuga προσφέρεται σε 12 χρώματα, μεταξύ των οποίων οι νέες μεταλλικές αποχρώσεις Diffused Silver και Sedona Orange. Το Blue Panther, ένα νέο φινίρισμα που διατίθεται αποκλειστικά με μοντέλα Vignale, προστίθεται στις premium βαφές τριών στρωμάτων Lucid Red και Star White pearl.

Πλατφόρμα

Το νέο Kuga είναι το πρώτο SUV που βασίζεται στη νέα, παγκόσμια πλατφόρμα C2 της Ford, αυτή του νέου Focus. Αυτή συμβάλει στην καλύτερη απόδοση του μοντέλου και μειώνει το βάρος έναντι του προηγούμενου έως και 90 κιλά. Επιπλέον, η νέα πλατφόρμα είναι σχεδιασμένη για βελτιωμένη αντοχή στις συγκρούσεις. Την ίδια στιγμή, η πλατφόρμα C2 προσφέρει 10% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία για αναβαθμισμένη δυναμική συμπεριφορά και πολιτισμένη λειτουργία εξασφαλίζοντας παράλληλα περισσότερο εσωτερικό χώρο στο εσωτερικό.

Το νέο Kuga είναι 44 χλστ. φαρδύτερο και 89 χλστ. μακρύτερο από το απερχόμενο μοντέλο, ενώ το μεταξόνιό του έχει αυξηθεί κατά 20 χλστ.. Στο εσωτερικό, αυτό μεταφράζεται σε 43 χλστ. περισσότερο χώρο για τους ώμους και σε 57 χλστ. περισσότερο χώρο στην περιοχή της έδρας των εμπρός καθισμάτων, συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο. Οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν 20 χλστ. περισσότερο χώρο στην περιοχή των ώμων και 36 χλστ. επιπλέον χώρο στην περιοχή των γοφών. Παρά το γεγονός ότι το συνολικό ύψος είναι χαμηλότερο κατά 20 χλστ. σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, το νέο Kuga προσφέρει επίσης 13 χλστ. περισσότερο χώρο για το κεφάλι των εμπρός επιβατών και +35 χλστ. πίσω.

Εσωτερικό

Στο εσωτερικό υπάρχει ένας νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων, με οθόνη 12,3 ιντσών, οθόνη αφής 8 ιντσών του συστήματος infotainment SYNC 3 της Ford. Αυτό υποστηρίζει λειτουργίες χρησιμοποιώντας χειρονομίες των δακτύλων του χεριού σου. Το SYNC 3 επιτρέπει επίσης στους οδηγούς τον έλεγχο των λειτουργιών ήχου, πλοήγησης και κλιματισμού καθώς και των συνδεδεμένων smartphones με απλές φωνητικές εντολές. Ακόμα, υπάρχει συμβατότητα με Apple CarPlay και Android Auto, με τις συσκευές να παραμένουν συνδεδεμένες μέσω Bluetooth κατά τη διάρκεια της ασύρματης φόρτισης.

Προαιρετικά υπάρχει ηχοσύστημα της B&O απόδοσης 675 watt με 10 ηχεία και ένα subwoofer. Για τους πίσω επιβάτες, διατίθενται για πρώτη φορά θερμαινόμενα καθίσματα, ενώ ολόκληρη η δεύτερη σειρά καθισμάτων μπορεί να μετακινηθεί προς τα πίσω, διαμορφώνοντας τον καλύτερο στην κατηγορία χώρο ποδιών (1.035 χλστ.), ή προς τα εμπρός, αυξάνοντας το χώρο αποσκευών κατά 67 λίτρα. Ο χώρος αποσκευών διαθέτει επίσης κάλυμμα δύο όψεων με βελούδο στη μία πλευρά αλλά και μία ανθεκτική και στιβαρή επιφάνεια στην άλλη πλευρά.

Για την ST Line έκδοση, υπάρχει σκούρα επένδυση οροφής, τα αποκλειστικά σχέδια καθισμάτων με κόκκινη ραφή, πεντάλ αλουμινίου, τιμόνι με επίπεδο κάτω τμήμα, πατάκια και διακοσμητικά μαρσπιέ με το λογότυπο “ST-Line”.

Κινητήρες

Το νέο Kuga προσφέρεται με κινητήρες βενζίνης (EcoBoost) και πετρελαίου (EcoBlue), ήπιο υβριδικό σύστημα (EcoBlue Hybrid), πλήρες υβριδικό (Hybrid) και plug-in υβριδικό σύνολο.

Μετά την πρόσφατη ανακοίνωση ότι κάθε μοντέλο Ford από το νέο Focus και μετά, θα περιλαμβάνει μία ηλεκτροκίνητη έκδοση, το νέο Kuga καθίσταται το πρώτο μοντέλο της εταιρείας που θα προσφέρεται με plug-in υβριδική, ήπια υβριδική και πλήρη υβριδική τεχνολογία κίνησης.

Kuga Plug-In Hybrid

Ξεκινώντας από το Kuga Plug-In Hybrid, αυτό θα είναι διαθέσιμο από το λανσάρισμα και συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2,5-λίτρων που λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Atkinson, ηλεκτροκινητήρα και γεννήτρια, καθώς και μπαταρία ιόντων λιθίου 14,4 kWh. Η απόδοση του ανέρχεται στους 225 ίππους, και σύμφωνα με τη Ford προσφέρει αυτονομία πάνω από 50 χλμ. αμιγώς με ηλεκτροκίνηση και εκτιμάται ότι θα έχει κατανάλωση 1,2 λίτρα/100 χλμ. με εκπομπές CO2 29 γρ/χλμ.

Η μπαταρία φορτίζεται μέσω της υποδοχής που βρίσκεται στον εμπρός προφυλακτήρα και μία πλήρης φόρτιση με παροχή σπιτιού (230-volt) ολοκληρώνεται σε περίπου 4 ώρες, ενώ φυσικά φορτίζεται και αυτόματα εν κινήσει μέσω της τεχνολογίας αναγεννητικής πέδησης που ανακτά την κινητική ενέργεια η οποία χάνεται στο φρενάρισμα.

Διαθέτει προφίλ οδήγησης EV Auto, EV Now, EV Later και EV Charge. Όταν η μπαταρία φτάνει στο κατώτερο επίπεδο φόρτισης, το Kuga αυτόματα επιστρέφει σε EV Auto mode συμπληρώνοντας την ισχύ του βενζινοκινητήρα με υποβοήθηση από τον ηλεκτροκινητήρα με χρήση της ανακτημένης ενέργειας για μέγιστη οικονομία καυσίμου.

Kuga EcoBlue Hybrid

Ακολουθεί το Kuga EcoBlue Hybrid, το οποίο συνδυάζει τον 2,0-λιτρο EcoBlue diesel των 150 ίππων με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα, που χρησιμοποιεί μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) με κίνηση μέσω ιμάντα και αντικαθιστά τον στάνταρ εναλλάκτη, επιτρέποντας την ανάκτηση και αποθήκευση ενέργειας κατά την επιβράδυνση σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt. Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια τόσο για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, όσο και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος. Σύμφωνα με την εταιρία, οι εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 132 γρ/χλμ. και η κατανάλωση στα 5 λίτρα/100 χλμ.

Kuga Hybrid

Συνεχίζοντας, το Kuga Hybrid χρησιμοποιεί ένα αυτοφορτιζόμενο, πλήρες υβριδικό σύστημα κίνησης που προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία και συνδυάζει ένα βενζινοκινητήρα 2,5-λίτρων, που λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Atkinson, ηλεκτροκινητήρα, γεννήτρια, μπαταρία ιόντων λιθίου και αυτόματο σύστημα κατανομής της ροπής. Το Kuga Hybrid θα γίνει διαθέσιμο το 2020 με κίνηση στους εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος Ford Intelligent All-Wheel Drive, με προβλεπόμενες τιμές εκπομπών CO2 130 γρ/χλμ. και κατανάλωσης 5,6 λίτρα/100 χλμ.

Βενζίνης και πετρελαίου

Εκτός των παραπάνω, το νέο Kuga διατίθεται με τον 2,0-λιτρο EcoBlue diesel των 190 ίππων, που υπολογίζεται ότι θα καταναλώνει από 5,7 λίτρα/100 χλμ. με εκπομπές CO2 150 γρ./χλμ.. Η απόδοση βελτιώνεται με τη χρήση ενός ενσωματωμένου συστήματος εισαγωγής με ανεστραμμένους αυλούς για βελτιστοποιημένη “αναπνοή” του κινητήρα και υπερσυμπιεστή χαμηλής αδράνειας. Το σύστημα ψεκασμού καυσίμου είναι πλέον πιο άμεσο σε απόκριση, πιο αθόρυβο και πιο ακριβές.

Το σύστημα μετεπεξεργασίας των καυσαερίων μέσω επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής συμβάλλει στη μείωση των οξειδίων του αζώτου (NOX). Άλλες καινοτομίες του συγκεκριμένου κινητήρα που μειώνουν τις τριβές είναι η έκκεντρη τοποθέτηση του στροφάλου κατά 10 χλστ. σε σχέση με τους κυλίνδρους που ελαχιστοποιεί τα πλευρικά φορτία των εμβόλων και μειώνει τις τριβές στα τοιχώματα των κυλίνδρων, τα ατσάλινα έμβολα – που χρησιμοποιούνται για πρώτη φορά σε κινητήρα Ford diesel – για βελτιστοποιημένες διαστάσεις και λιγότερη θερμική διαστολή, οι ελαχιστοποιημένες διάμετροι ρουλεμάν στροφάλου, και οι εμβαπτιζόμενοι σε λάδι (belt-in-oil) ιμάντες κίνησης εκκεντροφόρων και αντλίας λαδιού. Τέλος, συνδυάζεται με το σύστημα τετρακίνησης Ford Intelligent All-Wheel Drive.

Ο 1,5-λίτρων EcoBlue κινητήρας πετρελαίου της Ford αποδίδει 120 ίππους, με κατ’ εκτίμηση κατανάλωση από 4,8 λίτρα/100 χλμ. με εκπομπές από CO2 127 γρ./χλμ. Ο κινητήρας αυτός υποστηρίζεται από τεχνολογίες, όπως επανακυκλοφορία καυσαερίων χαμηλής πίεσης σε συνδυασμό με υγρόψυκτο εναλλάκτη αέρα (intercooler) για πιο αποδοτική καύση και μειωμένους ρύπους, ενσωματωμένη πολλαπλή εισαγωγής για βελτιστοποιημένη “αναπνοή” του κινητήρα, turbo χαμηλής αδράνειας για ταχύτερη, καλύτερα ελεγχόμενη απόκριση turbo, με υλικά αεροδιαστημικής τεχνολογίας, κατάλληλα για λειτουργία σε υψηλές θερμοκρασίες, και σύστημα ψεκασμού καυσίμου υψηλής πίεσης που ανταποκρίνεται ταχύτερα και πιο αθόρυβο προσφέροντας πιο ακριβή τροφοδοσία

Ο 1,5-λίτρων EcoBoost κινητήρας βενζίνης διατίθεται σε εκδόσεις με 120 και 150 ίππους. Με την υποστήριξη του πρώτου στη βιομηχανία συστήματος απενεργοποίησης κυλίνδρου της Ford για τρικύλινδρο κινητήρα, προσβλέπει σε τιμές κατανάλωσης από 6,5 λίτρα/100 χλμ και εκπομπών CO2 από 149 γρ./χλμ.  Το σύστημα μπορεί να απενεργοποιεί και να ενεργοποιεί εκ νέου έναν κύλινδρο κάθε 14 χιλιοστά του δευτερολέπτου – 20 φορές ταχύτερα από το ανοιγόκλειμα του ματιού.

Οι κινητήρες υποστηρίζονται στάνταρ από λειτουργία Auto Start-Stop για μειωμένο λειτουργικό κόστος και κιβώτια ταχυτήτων που περιλαμβάνουν ένα χειροκίνητο έξι σχέσεων και το νέο οκτατάχυτο αυτόματο της Ford. Το νέο οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο της Ford είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει περαιτέρω βελτίωση στην κατανάλωση, στην απόκριση, αλλά και στις επιδόσεις. Διατίθεται με τους κινητήρες 1.5L EcoBlue των 120 ίππων και 2.0L EcoBlue των 190 ίππων, χρησιμοποιώντας: adaptive shift scheduling, που αξιολογεί τα ατομικά στυλ οδήγησης για βελτιστοποίηση των σημείων αλλαγής των σχέσεων.

Το σύστημα μπορεί να αναγνωρίζει ανηφόρες, κατηφόρες και απότομες στροφές και να προσαρμόζει ανάλογα τις αλλαγές σχέσεων για μία πιο σταθερή, απολαυστική και ποιοτική οδηγική εμπειρία. Το adaptive shift quality control αξιολογεί πληροφορίες του οχήματος και του περιβάλλοντος για καλύτερη προσαρμογή της πίεσης στους εσωτερικούς συμπλέκτες, με στόχο ομαλότερες αλλαγές σχέσεων. Η τεχνολογία αυτή μπορεί επίσης να προσαρμόζει την ομαλότητα των αλλαγών σχέσεων στο στυλ οδήγησης.

Drive Mode

Το Kuga προσφέρει επίσης για πρώτη φορά την τεχνολογία επιλέξιμων προφίλ, που σου επιτρέπει να προσαρμόζεις την απόκριση του κινητήρα, την υποβοήθηση στο σύστημα διεύθυνσης και την εμπλοκή του συστήματος ελέγχου της πρόσφυσης. καθώς και τους χρόνους αλλαγών των σχέσεων στις αυτόματες εκδόσεις, ώστε να εναρμονίζονται με τις απαιτήσεις στα εκάστοτε οδηγικά σενάρια.

Μαζί με τα προφίλ Normal, Sport και Eco, το Slippery mode προσφέρει αυξημένη σιγουριά και ασφάλεια σε επιφάνειες με μειωμένη τριβή, όπως στο χιόνι και στον πάγο. Το Deep Snow/Sand mode βοηθά στη διατήρηση της ελκτικής πρόσφυσης σε μαλακά, χαλαρά εδάφη.

FordPass Connect

Για πρώτη φορά, το Kuga προσφέρεται με τεχνολογία ενσωματωμένου μόντεμ FordPass Connect που μετατρέπει το όχημα σε κινητό WiFi hotspot με σύνδεση για μέχρι και 10 συσκευές. Εκτός του ότι βοηθά τους οδηγούς να ψυχαγωγούνται αλλά και να προγραμματίζουν ταχύτερα και με λιγότερο άγχος τις μετακινήσεις τους με ενημερώσεις κυκλοφορίας Live Traffic για το σύστημα πλοήγησης, το FordPass Connect διαθέτει και μία σειρά λειτουργιών άνεσης μέσω της εφαρμογής κινητού FordPass, όπως εντοπιστή οχήματος, που βοηθά τους ιδιοκτήτες να εντοπίζουν το αυτοκίνητό τους σε χώρους στάθμευσης πολυσύχναστων εμπορικών κέντρων, κατάσταση οχήματος, για έλεγχο της στάθμης καυσίμου, της κατάστασης του συναγερμού, της διάρκειας ζωής του λιπαντικού κ.ά., κλείδωμα/ξεκλείδωμα θυρών για απομακρυσμένη πρόσβαση, απομακρυσμένη εκκίνηση για μοντέλα με το αυτόματο κιβώτιο, λειτουργία eCall, η οποία καλεί αυτόματα υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση σοβαρού ατυχήματος και επιτρέπει στους επιβάτες να συνδέονται άμεσα με υπηρεσίες διάσωσης μέσω του διακόπτη SOS στην κονσόλα οροφής

Τεχνολογίες

Νέες τεχνολογίες Stop & Go, Speed Sign Recognition και Lane-Centring βοηθούν τους οδηγούς να κινούνται στην πυκνή κυκλοφορία της πόλης και στον αυτοκινητόδρομο με μεγαλύτερη ασφάλεια, ενώ ο προληπτικός φωτισμός στροφών και ο φωτισμός που βασίζεται στην οδική σήμανση διευκολύνουν την οδήγηση στο σκοτάδι. Η τεχνολογία Head-up display βοηθά τους οδηγούς να έχουν την προσοχή τους στραμμένη στο δρόμο, ενώ το Active Park Assist 2 επιτρέπει πλήρως αυτοματοποιημένους ελιγμούς στάθμευσης, πιέζοντας ένα διακόπτη.

Για μία ακόμα πιο αθόρυβη εμπειρία οδήγησης, το σύστημα Active Noise Control χρησιμοποιεί τρία μικρόφωνα, τοποθετημένα σε “στρατηγικά” σημεία σε όλη την καμπίνα, που καταγράφουν το θόρυβο του κινητήρα στο εσωτερικό. Το σύστημα, στη συνέχεια, κατευθύνει αντίθετα ηχητικά κύματα μέσω του ηχοσυστήματος που καταστέλλουν τους ανεπιθύμητους θορύβους από τον κινητήρα και το κιβώτιο. Αυτή η τεχνολογία, η οποία είναι στάνταρ για τα μοντέλα Kuga Plug-In Hybrid Vignale, Kuga EcoBlue Hybrid και Kuga 2.0L EcoBlue Vignale, βελτιώνει την ποιότητα ζωής μέσα στο αυτοκίνητο περιορίζοντας τους θορύβους.

Κάνοντας το ντεμπούτο του σε μοντέλο της Ford, υπάρχει το νέο Lane-Keeping System με Blind Spot Assist που συνδυάζεται με Blind Spot Information System (BLIS) και Lane-Keeping System. Ακόμα υπάρχει το Pre-Collision Assist της Ford με τεχνολογία ανίχνευσης πεζού και δικυκλιστή (Pedestrian & Cyclist Detection) και αναβαθμίζεται με τη νέα λειτουργία Intersection. Το Adaptive Cruise Control (ACC) με Stop & Go, Speed Sign Recognition και Lane-Centring βοηθά στη διατήρηση μιας απόστασης ασφαλείας από τα προπορευόμενα οχήματα. Το Active Park Assist 2 διευκολύνει το παρκάρισμα με πλήρως αυτοματοποιημένους ελιγμούς σε κάθετους και παράλληλους χώρους στάθμευσης, πιέζοντας απλά ένα διακόπτη.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Νέα Shelby Super Snake με 830 άλογα και πολύ carbon

Η Shelby American παρουσίασε σήμερα την Super Snake έκδοση της νέας γενιάς της Mustang. Το αυτοκίνητο ξεχωρίζει από την επιθετική του εμφάνιση με νέους...

Οι πρώτες φωτογραφίες του νέου Citroen C3 Aircross

H Citroen έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες της νέας -δεύτερης- γενιάς του C3 Aircross, το λανσάρισμα του οποίου -με βάση το σημερινό...