Παρότι η ονομασία του συγκεκριμένου μοντέλο της Alpina είναι B7, αυτό δεν βασίζεται στη Σειρά 7, αλλά στη Σειρά 6 (Ε24) της δεκαετίας του ’80. Το πλήρες όνομα του μοντέλου είναι Alpina B7 Turbo Coupe/3 και από το 1986 έως το 1988 βγήκε στην παραγωγή σε μόλις 130 αυτοκίνητα. Στην πραγματικότητα, όμως, και σύμφωνα με τον πωλητή είναι ακόμα πιο σπάνια, καθώς είναι η μια από τις μόλις 17 που φόρεσαν καταλύτη.

Το αυτοκίνητο βασίζεται στην 635CSi, κάτι που σημαίνει ότι κάτω από το καπό υπάρχει ένας 3,4-λίτρων εξακύλινδρος σε σειρά turbo κινητήρας, απόδοσης 325 ίππων στις 5.700 σ.α.λ., αντί για 335 άλογα της μη-καταλυτικής έκδοσης. Η ροπή του, όμως, είναι 520 Nm στις 2.400 σ.α.λ., αντί για 512 Nm στις 3.000 σ.α.λ. της μη-καταλυτικής έκδοσης.

Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 5,8 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 265 χλμ/ώρα. Μεταξύ άλλων, η Alpina έχει επέμβει και στη συμπίεση του κινητήρα, η οποία είναι στο 7,45:1, αντί για 8,0:1 του εργοστασιακού μοντέλου, έχοντα ομαλότερη καμπύλη ροπής από τις χαμηλές στροφές.

To συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει διανύσει από το 1987 μόλις 39.581 χλμ. και θα βγει στο σφυρί σε τρεις ημέρες από τον οίκο δημοπρασιών RM Sotheby’s. H κατάσταση της Alpina B7 Turbo Coupe είναι εξαιρετική, και γι’αυτό η εκτιμώμενη τιμή πώλησης κυμαίνεται από τα €140.000 με €160.000.