Η Audi παρουσιάζει τα S6 Sedan, S6 Avant και S7 Sportback τα οποία στην Ευρώπη θα πωλούνται με τον 3,0-λιτρο V6 TDI κινητήρα που φορά τον ηλεκτρικό κομπρέσορα (EPC) με 48 Volt ηλεκτρικό σύστημα. Αυτός αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων-λιθίου, η οποία βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από τον χώρο των αποσκευών.
Ο κινητήρας αποδίδει 349 άλογα με 700 Nm ροπής, με την Audi να υποστηρίζει πως ο ηλεκτρικός κομπρέσορας εξαλείφει το turbo lag. Ο κινητήρας συνδυάζεται με 8-τάχυτο αυτόματο S tronic κιβώτιο ταχυτήτων που στέλνει τη κίνηση σε όλους τους τροχούς. By default, το σύστημα στέλνει το 40 % της ροπής μπροστά και το 60% πίσω, ενώ μπορεί να στείλει μέχρι το 85% της ροπής στον πίσω άξονα και το 70% στον μπροστά όταν χρειαστεί.
Το S6 sedan κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5 δευτ, ενώ τα S6 Avant και S7 Sportback σε 5,1 δευτερόλεπτα, έχοντας όλα τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη).
Στις ΗΠΑ, στην Ασία και στη Μέση Ανατολή τα μοντέλα θα φορούν τον twin-turbo V6 2,9-λίτρων απόδοσης 450 ίππων με 600 Nm ροπής, τον κινητήρα δηλαδή τον κινητήρα που συναντάμε στα RS4 Avant, RS5 Coupe και RS5 Sportback.