Λίγες ημέρες μετά την είδηση που θέλει την Peugeot να καταργεί τα 308 GT και 308 GTi λόγω εκπομπών ρύπων, το αφεντικό της γαλλικής εταιρίας, ο Jean-Philippe Imparato, δήλωσε πως τα παραδοσιακά σπορ μοντέλα, όπως το 308 GTi θα εξαφανιστούν, λόγω των ολοένα αυστηρότερων κανονισμών εκπομπών ρύπων.

Το να πληρώνουμε έως και 10.000 ευρώ σε πρόστιμα εκπομπών ανά όχημα δεν αποτελεί ηθικό τρόπο για να έχουμε καθαρότερα οχήματα. Στο μέλλον, θα μπορείτε να έχετε ένα αυτοκίνητο που να είναι διασκεδαστικό κατά την οδήγηση, αλλά θα καλύπτει και τις αυξημένες εκπομπών ρύπων.

Δεν θα προκαλέσει εντύπωση εάν η επόμενη γενιά του 308 GTi θα κάνει χρήση ηλεκτρισμού. Φήμες θέλουν το νέο 308 GTi να είναι υβριδικό και θα συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα με δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας τοποθετημένος ανά άξονα. Θα παράγει κοντά στα 300 άλογα και θα είναι σε θέση να κινηθεί αποκλειστικά με τους ηλεκτροκινητήρες του για περίπου 60 χλμ.

Η Peugeot ήδη έχει παρουσιάσει το 508 Peugeot Sport Engineered Concept, ένα plug-in 508 Hybrid που φορά τον 1.600άρη PureTech κινητήρα βενζίνης απόδοσης 200 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό κινητήρα στον εμπρός άξονα απόδοσης 110 ίππων και έναν δεύτερο ηλεκτροκινητήρα που κινεί τον πίσω άξονα και αποδίδει 200 άλογα.

Η συνδυαστική ιπποδύναμη φτάνει τα 400 άλογα και η ροπή αγγίζει τα 500 Nm ροπής, με το αυτοκίνητο να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,3 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη). Η μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης (300V), έχει χωρητικότητα 11,8 KWh, δίνοντας στο αυτοκίνητο ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ και μέγιστη ταχύτητα τα 190 χλμ/ώρα (στην λειτουργία Sport), όταν λειτουργούν μόνο οι ηλεκτροκινητήρες.

Σύμφωνα με τον Imparato, το 508 Peugeot Sport Engineered Concept θα περάσει στη παραγωγή, αλλά δεν δηλώνει το ίδιο και για το e-Legend concept, μιας και όπως ανέφερε, είναι πολύ δύσκολο να βρεθούν 20.000 άνθρωποι που θα πληρώσουν περίπου 80.000 ευρώ για να το αποκτήσουν, έτσι ώστε να καλυφθεί το κόστος ανάπτυξής του.